خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران خبر داد:

پلمپ بیش از 230 واحد صنفی در مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۹۰۹۱۳

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران از پلمپ بیش از 230 واحد صنفی در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حسینقلی قوانلو رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران با اعلام این خبر گفت: در پی بازرسی های صورت گرفته از سطح بازار استان توسط بازرسان و ناظران این سازمان و با همکاری دستگاههای اجرایی دیگر این واحدهای صنفی تعطیل شده اند.

قوانلو علت پلمپ های واحدهای صنفی را عدم رعایت موازین بهداشتی و عدم رعایت مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا استان مبنی بر تعطیلی واحدهای غیر ضرور اعلام و تصریح کرد: بر اساس مصوبه ستاد پیشگیری و مبارزه با ویروس کرونا استان تمامی واحدهای صنفی سراسر مازندران به جز فروشگاه های گوشت قرمز و مرغ، سوپرمارکت ها، نانوایی ها، میوه فروشی ها و فروشگاه های بزرگ عرضه کننده اقلام اساسی خانوار تا تاریخ 15 فروردین ماه تعطیل می باشد.

وی ادامه داد: بر همین اساس از کلیه متصدیان واحدهای صنفی تقاضا داریم مصوبات و تصمیمات مسئولین استانی جهت جلوگیری از شیوع هر چه بیشتر ویروس کرونا را رعایت در غیر اینصورت واحد های صنفی آنها پلمپ خواهد شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران در پایان ضمن تقدیر از بازاریان و اصناف مازندران گفت: اصناف ما در برهه های مختلف تاریخ انقلاب نشان دادند که همواره همراه و یاور نظام بوده و در این ایام نیز با مساعدت های خود جهت مبارزه با شیوع ویروس کرونا بار دیگر پایبندی خود به مردم و نظام را به منصه ظهور رسانده اند.

 
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز