خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی استان مازندران:

کلاهبردار میلیاردی در دام پلیس فتا افتاد

asdasd
کد خبر : ۸۸۶۵۸۰

فرمانده انتظامی استان مازندران از کشف کلاهبرداری 10 میلیاردی و دستگیری کلاهبردار حرفه ای در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از ساری ، سردارسیدمحمود میرفیضی با اعلام این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره کلاهبرداری اینترنتی با شیوه فیشینگ ( درگاه جعلی بانک) موضوع در دستور کار پلیس فتای این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی قضائی، کارآگاهان پلیس فتا متهم را شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر کردند .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به کشف 57 قطعه سیم کارت تلفن همراه از مخفیگاه متهم، گفت: متهم با طراحی درگاه های جعلی ضمن دسترسی به اطلاعات حساب بانکی کاربران، از آنان کلاهبرداری می کرد .

میرفیضی با بیان این که متهم تاکنون به کلاهبرداری 10 میلیاردی از حساب بانکی افراد مختلف اعتراف کرد، اظهار داشت: در بررسی به عمل آمده از ربات تلگرامی طراحی شده توسط متهم، اطلاعات بانکی 623 نفر از مشتریان بانک ها که وی به آن دسترسی داشت، شناسایی شد .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به این که امروزه بسیاری از برنامه‌های غیرمجاز که در فضای مجازی وجود دارد در واقع طعمه‌ای از سوی کلاهبرداران است، به کاربران فضای مجازی و شبکه های اجتماعی هشدار داد: به هر برنامه‌ای که در فضای مجازی تبلیغ می‌شود اعتماد نکنند، زیرا افراد سودجو از طریق این نرم ‌افزارها کاربران را به درگاه‌ های جعلی کشانده و اقدام به کلاهبرداری از آنان می کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز