خبرگزاری کار ایران

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فریدونکنار:

10 واحد مسکونی استیجاری در فریدونکنار پلمب شد

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۷۷۷

رئیس اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی فریدونکنار از پلمب 10 خانه و ویلای استیجاری در این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایلنا، طبق مصوبه کارگروه پدافند زیستی و مقابله با کرونای مازندران، اجاره واحدهای مسکونی و ویلاهای شخصی به مسافران ممنوع شد و دادستان مرکز استان از شهروندان به خصوص همسایه‌های ویلاها و خانه‌های شخصی استیجاری، خواست که در صورت مشاهده اجاره غیر قانونی این واحدها از سوی مالکان متخلف به مسافران غیر بومی آن را به نیروی انتظامی و یا دستگاه قضایی گزارش کنند.

تا جایی که با همراهی نهادهای انتظامی، شهرداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی، تبلیغات و تابلوهای خانه‌های استیجاری در سطح شهر و جاده‌های بین راهی جمع‌آوری شد.

از طرفی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی مازندران هم از شهروندان خواست هر گونه تخلف در زمینه اجاره واحدهای مسکونی به مسافران را به اداره‌های شهرستانی این نهاد یا شماره ۰۱۱۳۳۳۹۱۰۰۷ اطلاع دهند تا بلافاصله نسبت به برخورد با متخلفان اقدام شود.

با این حال از اخبار منتشر شده از سوی نیروی انتظامی و میراث فرهنگی، اجاره خانه و ویلا به مسافران همچنان ادامه دارد و تا کنون اتفاق‌هایی مبنی بر پلمب یک واحد خانه مسافر در چالوس و پلمب 12 واحد اقامتی در بابلسر اعلام شده است.

معاون گردشگری میراث فرهنگی استان هم اعلام کرد که دریافت و بررسی بیش از200 گزارش مردمی در خصوص اجاره ویلا و خانه در استان دریافت و بررسی شده است.

محمد شیاری رئیس اداره میراث فرهنگی فریدونکنار نیز با اعلام پلمب 10 واحد مسکونی استیجاری در این شهرستان، گفت: از ابتدای این موضوع تا امروز بیش از 300 مورد بازدید از تاسیسات گردشگری در سطح شهرستان به عمل آمده و تمام موارد گزارش شده در سامانه تلفنی 33391007-011 با دقت بررسی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز