خبرگزاری کار ایران

اگر از مسئولان گیلان ومازندران کسی صدای این مردم را می شنود ؛

فقط همین یکبار ؛ منافع شخصی را بر منافع ملی ترجیح ندهید

asdasd
کد خبر : ۸۸۲۷۵۳

آقایان مسئول! مردم ایران و استان های شمالی از جمله مازندران و گیلان این روزها به شدت نگرانند؛ افزایش آمارهای ابتلا به کرونا و در پی آن تعداد فوت شدگان بر روی اعصاب مردم رژه می روند؛ نه تنها اوضاع درمانی مردم در این روزها افتضاح است که از نظر روحی نیز مردم همیشه خونگرم و مهربان شمال حال مساعدی ندارند. ...

ایلنا ؛ امیدواریم اشتباه کرده باشیم. امیدواریم به بزرگ نمایی وسیاه نمایی متهم نشویم. دیگر به دلسوزی و تصمیمات نه چندان عقلایی مسئولان  استان‌های  مازندران و گیلان  اعتمادی نیست که اگر  بود حداقل از مدت ها پیش این دو استان را قرنطینه کرده بودند. در کمال ناراحتی باید بگوییم در روزها و ماههای اخیر منافع ملی  بر مصالح شخصی و گروهی ترجیح داده شد ه است.

 امروز شنیدیم  مبادی ورودی استان مازندران دوباره  به روی مسافران بازشد و موانع دیروز، امروز برداشته شد. مسافران بی فکر و  منفعت‌طلب از راههای فرعی به بهانه گذراندن تعطیلات کرونایی از جاده‌های اصلی وفرعی بدون هیچ ممانعتی به  گیلان همیشه  سرسبز و خرم  می‌روند گویی جان مازنی ها وگیلک‌ها که در تمام فصول سال میزبانان خونگرم  مسافران این سرزمین هستند  پشیزی نمی‌ارزد. امیدواریم کسی از مسئولان اگر صدای ناله این مردم درد کشیده را می شنود خبر ما را تکذیب کنند و بگوید:« اشتباه می کنید شهر قرنطینه است و راهها بسته» اما حیف و صد افسوس که تنها راه همیاری بسته است.  

اگر خبر بازگشایی مبادی ورودی استان مازندران برروی مسافران صحیح باشد؛ دو فرضیه مطرح می شود:

۱. خطرشیوع ویروس کرونا برطرف شده وموانع حذف شده ؛ که این گزینه از بن و اساس دروغ است. کافی است سری به بیمارستان‌های شهر بزنید تا ادعای ما راست در آید.

۲.آیا مسئولان محترم ستاد کشوری و استانی مقابله با ویروس کرونا ، خدا نکرده کمر به قتل  مردم این دو استان و مسافران بسته‌اند؟ 

مازندران، گیلان، گلستان. قم، اصفهان، تهران، قزوین، آذربایجان غربی و‌... وضعیت قرمز است و مازندران کم کم در بحث شیوع ویروس کرونا، از قم در حال پیشی  گرفتن است.

اگر خبر ما صحیح نیست؛ لطفا مسئولان درسریع ترین زمان ممکن؛ تکذیب وخیال همه را آسوده کنند و اگر خبرصحت دارد؛ لطفا" افکار عمومی را به بازی نگیرند و با اعصاب داغان مردم بازی نکنند! لطفا همین یکبار فقط.

آقایان مسئول! مردم ایران بخصوص در گیلان و استان مازندران این روزها به شدت نگرانند؛ آمارها( درست و نادرست) بر روی اعصاب مردم رژه می روند؛ اوضاع معیشتی مردم در آستانه سال نو، افتضاح است؛ گویی خاک مرده برچهره  مازندران و گیلان و شهرهای دیگر این دو  استان‌ پاشیده اند؛ آمار مبتلایان وفوت شدگان دلهره آور است و افکارعمومی به شدت نگران است؛ اگر  قم و تهران و‌...را به هرشکل و صورتی قرنطینه کرده اید؛ گیلان و مازندران را از قرنطینه خارج نکنید؛ لطفا.

محمد درخشنده

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز