خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران:

تعداد بهبودیافتگان کرونا به ۹۹ نفرافزایش یافت

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۵۶۵

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران از بهبود ۹۹ نفر از مبتلایان مشکوک به ویروس کووید ۱۹ در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،سید عباس موسوی با بیان اینکه امروز ۴۷ بیمار مبتلای مشکوک به کروناویروس در بیمارستان ها بهبود یافته و مرخص شدند گفت: در مجموع ۹۹ نفر بهبود یافتند و 3 نفر نیز متاسفانه فوت کردند.

وی روند افزایش مبتلایان به این ویروس را قابل پیش بینی دانست و افزود: با توجه به پیک شیوع کرونا در جامعه در هفته پیش رو ، افرادی که با نمایه بالینی کرونا در بیمارستان ها خدمات درمانی به آنها رائه می شود تعدادشان بیشتر هم خواهد شد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اشاره به اینکه اکثر افرادی که به کرونا ویروس مبتلا می شوند علائم پرخطری از این ویروس را تجربه نخواهند کرد گفت: تعداد زیادی شاید این بیماری را بدون علائم بالینی گذرانده باشند.

وی بر رعایت بهداشت فردی ، پرهیز از برگزاری تجمعات، کاهش تردد و لغو سفر‌های شهری برای مهار این بیماری تاکید کرد.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: تعداد قربانیان کرونا در سطح کشور به ۵۴ نفر افزایش یافته و همچنین تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در ایران از ۵۹۳ به ۹۸۷ نفر افزایش یافت.

وی افزود: بر اساس آمار سازمان بهداشت جهانی، ایران توانسته پس از چین بیشترین تعداد بیمار مبتلا به کرونا را درمان کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز