خبرگزاری کار ایران

از اواخر امروز ؛

سامانه سرد بارشی وارد مازندران می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۹۲۹۰

هواشناسی اعلام کرد: سامانه سرد بارشی همراه با اختلال در تردد جاده های کوهستانی از اواخر امروز وارد مازندران می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، احمد اسدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا به نفوذ سامانه سرد بارشی دراستان اشاره کرد و گفت: از اواخر روز امروز سامانه بارشی از سمت مناطق غربی استان وارد می‌شود و با گسترش تدریجی به مناطق مرکزی و شرقی می‌رسد.

وی با بیان اینکه قسمت عمده بارش در روز دوشنبه رخ خواهد داد، افزود: این سامانه تا روز سه شنبه ۱۳ اسفند در استان خواهد ماند.

معاون توسعه هواشناسی مازندران گفت: بارش باران در مناطق ساحلی و جلگه‌ای بین( 15تا 40 میلیمتر)، بارش برف در ارتفاعات( بین 10تا 30 سانتیمتر)، کاهش دما بین 8 تا ۱۵ درجه، وزش باد در مناطق ساحلی و جلگه‌ای حداکثر تا 60 کیلومتر بر ساعت، لغزندگی واختلال در تردد جاده‌های کوهستانی از پیامد‌های این سامانه بارشی است.

اسدی با بیان اینکه ارتفاع موج دریا تا شب کاهش می‌یابد، افزود: از بامداد دوشنبه تا صبح چهارشنبه توفانی خواهد بود و ارتفاع موج به ۴.5 متر در برخی نقاط خواهد رسید.

وی توصیه کرد که کلیه فعالان دریایی نسبت به فعالیت در دریا تمهیدات لازم را بعمل آورند.

معاون توسعه هواشناسی مازندران افزود: بر اساس گزارش ایستگاه‌های هواشناسی مازندران صبح امروز یکشنبه، بلده با کمینه دمای 1.1 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین نقطه استان بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز