خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران:

14 هزار ماسک بهداشتی احتکاری در مازندران کشف شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۸۸۰

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف بیش از 14 هزار ماسک بهداشتی در سطح استان خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری، سرهنگ"مسعود تقدیسی لاریجانی" با اعلام این خبر، گفت: در راستای مقابله با قاچاق و احتکار کالاهای سلامت محور با توجه به شیوع بیماری کروناویروس در سطح استان و افزایش استفاده از لوازم پیشگیری از بیماری در بین شهروندان و وقوع احتکار و قاچاق این کالاها از سوی افراد سود جو، موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی استان و شهرستان های تابعه قرار گرفت.

وی افزود: ماموران پلیس آگاهی در شهرستان "نوشهر" با شناسایی و توقیف یک دستگاه خودرو در بازرسی از آن موفق شدند، 3 هزار ماسک بهداشتی را کشف و راننده خودرو را به دستگیر کنند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان مازندران، گفت: در همین خصوص در بازرسی از 4 واحد صنفی داروخانه و 2 فروشگاه عرضه محصولات بهداشتی در شهرستان های" نوشهر، ساری، بابل، قائم شهر"موفق به کشف 11 هزار و 680 ماسک بهداشتی احتکار شده در این واحد ها شدند.

تقدیسی افزود: همچنین از این واحد های صنفی 236 عدد ژل ضد عفونی کننده به همراه 350 شیشه الکل صنعتی کشف شد و 7 متهم به احتکار و قاچاق کالا شناسایی و دستگیر شدند .

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه کالاهای مکشوفه به دانشگاه علوم پزشکی استان تحویل شد ، افزود: واحد های صنفی متخلف نیز از سوی مرجع قضائی و ذیربط پلمب شدند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز