خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راه مازندران خبرداد:

خطر سقوط بهمن در جاده‌های مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۶۶۹

رئیس پلیس راه مازندران گفت: با توجه به افزایش دما احتمال ریزش بهمن در راه‌های کوهستانی وجود دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، سرهنگ علیرضا قدمی در گفتگوی خبری، گفت: با توجه به افزایش دما احتمال ریزش بهمن در محورهای کوهستانی وجود دارد و ضرورت دارد رانندگان با احتیاط بیشتری از گردنه‌ها و مناطق کوهستانی استان عبور کنند.

وی به ترافیک عادی و خشک بودن سطح راه های استان اشاره کرد و افزود: همه اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، کیاسر، چالوس و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران با بیان اینکه طول شبانه روز گذشته در محورهای کوهستانی شاهد سقوط سنگ و ریزش کوه و خسارت به چند وسیله نقلیه بودیم از رانندگان خواست از سفرهای غیرضروری در محورهای مواصلاتی پرهیز کنند.

سرهنگ قدمی گفت: در حال حاضر محدودیتی در راه های استان پیش بینی نشده و تمام محورهای مواصلاتی باز است.

رئیس پلیس راه مازندران از رانندگانی که قصد تردد در جاده‌های مازندران را دارند، خواست: ضمن رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی و مدیریت سفر خود در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ پلیس راه استان با پیش شماره ۰۱۱ تماس بگیرند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز