خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

قرارگاه نظارت ویژه بر بازار تشکیل شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۸۹۰

استاندار مازندران تأکید کرد که قرارگاه نظارت ویژه بر بازار تشکیل و کانکس ویژه و مرتبط با این قرارگاه در معابر اصلی شهر مستقر شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،احمد حسین زادگان با اشاره به اینکه تشکیل قرارگاه نظارت ویژه بر بازار با توجه به شیوع بیماری کرونا در سطح کشور و استان در دستور کار قرار گرفته است، گفت: با توجه به افزایش تقاضا برای برخی از اقلام مانند مواد شوینده، ضد عفونی کننده، ماسک، دستکش و ... همچنین نزدیکی به ایام پایان سال و میزبانی از حجم بالای گردشگر و میهمانان نوروزی و طبق مصوبه ستاد تنظیم بازار استان برای تخصیص نیرو و خودرو مورد نیاز؛ تشکیل فوری قرارگاه نظارت ویژه بر بازار بصورت شهرستانی می بایست مورد توجه ویژه دستگاه های مسئول قرار گیرد.

وی افزود: بسیج امکانات شهرستان ها با استفاده از کلیه ظرفیت های دستگاه های اجرایی همچون بانک ها، شهر داری ها و اقدامات کنترلی و نظارتی در سطح بازار و اصناف از جمله وظایف این قرارگاه ها در شهرستان‌ها است.

استاندار مازندران گفت: تشکیل فوری قرارگاه نظارت ویژه بر بازار و استقرار کانکس ویژه و مرتبط با این قرارگاه در معابر اصلی شهر مورد انتظار بوده و دستگاه‌های اجرایی همچون بانک‌ها، شهرداری‌ها و شرکت‌های دولتی و خصوصی موظف به همکاری با این طرح می باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز