خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

ورود مسافران به استان مدیریت شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۶۸۶

استاندار مازندران با اشاره به محدودیت‌های زیرساخت‌های استان از مقامات مسئول کشوری خواست که ورود مسافران به مازندران مدیریت شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،احمد حسین‌زادگان در گفتگو با شبکه خبر با اشاره به تصمیمات گرفته شده در پدافند زیستی استان طی چهار جلسه و 70 مصوبه، گفت: تدابیر پیشگیرانه در مهدهای کودک، مداس و دانشگاه‌ها، مراکز تحت پوشش سازمان بهزیستی و زندان‌ها در اولویت است و از آنجایی که مهمترین کار اقدامات پیشگیرانه است با استفاده از ظرفیت بازار و سمن‌ها به آموزش این نوع اقدامات مشغول شده‌ایم.

وی به استقرار ایستگاه‌های تب‌سنجی در تمامی مبادی ورودی استان اشاره کرد که با استفاده از ظرفیت هلال احمر، علوم پزشکی، نیروی انتظامی صورت گرفته و این امر را عامل کنترل شیوع بیماری برشمرد.

استاندار مازندران ضمن بیان اینکه استان ما مانند دو استان همجوار دیگر درگیر بیماری کرونا است، گفت: انتظار ما این است که خروجی استان‌ها کنترل و ورود به استان مازندران مدیریت شود چون استان مازندران زیرساخت‌های محدود دارد و با این زیرساخت‌ها حداکثر می توانیم بیماران استان خود را تحت پوشش قرار دهیم و کنترل کنیم و اگر این جمعیت مانند ایام پیک مسافر باشد، از دستمان خارج می شود و مدیریت سخت می شود و هزینه های جاری زیادی برای کشور و استان ایجاد می‌کند.

حسین‌زادگان با اشاره به فعالیت هلال احمر در آماده کردن مراکز اسکان، مدیریت بازارهای هفتگی در سطح شهر، تعطیلی مراکزی مانند خوابگاهای دانشجویی و غیره به برگزاری نماز جمعه این هفته نیز اشاره کرد و ادامه داد: در خصوص برگزاری نماز جمعه با دیداری که با نماینده ولی فقیه در استان داشتیم و پس از صحبت با ریاست شورای سیاستگذاری، اگر امکانش باشد این هفته نمازجمعه برگزار نشود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز