خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران:

اسکان مسافران در زائرسراهای امامزادگان مازندران ممنوع شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۴۵۵

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت:برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا برپایی هرگونه اجتماع و مراسم های مذهبی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه ممنوع است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، حجت الاسلام ابراهیم حیدری در جلسه کمیته پدافند غیرعامل اداره کل اوقاف استان مازندران با اشاره به ممنوع بودن توزیع غذای نذری در سطح آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران اظهار کرد: رعایت نکات بهداشتی و ضدعفونی کردن مسیرهای ورودی و خروجی زائران در بقاع متبرکه استان ضروری است و به تمامی هیئت‌های امنا و مدیران بقاع متبرکه استان دستور داده شد روزانه به صورت مرتب اقدام به ضدعفونی کردن اماکن مذهبی کنند.

وی افزود: خادمین آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه موظف هستند روزانه سطوحی که در معرض تماس عمومی قرار دارد را مرتب با موادهای شوینده ضدعفونی کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا برگزاری هرگونه اجتماع و مراسمات مذهبی در آستان مقدس امامزادگان و بقاع متبرکه استان تا اطلاع‌ثانوی ممنوع است.

حجت الاسلام حیدری با اشاره به اینکه بعضی از زائرسراها و سوئیت‌های بقاع متبرکه استان فاقد مواد ضدعفونی کننده هستند، افزود: به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا و نظر به توصیه‌های اکید بهداشتی تا اطلاع ثانوی امکان پذیرش مسافرین و زائرین در امامزادگان و بقاع متبرکه استان مازندران وجود ندارد و از این رو اسکان زائران و مسافران در زائرسراهای بقاع متبرکه ممنوع اعلام می‌شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز