خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات بازرسی انتخابات مازندران:

2 هزار و 500 بازرس روند انتخابات مازندران را نظارت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۹۷۵

رئیس هیات بازرسی انتخابات مازندران گفت: دو هزار و 500 بازرس بر روند اجرای انتخابات استان مازندران نظارت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، حسن خیریانپور بعد ازظهر امروز در گفتگو با خبرنگان حاضر در ستاد انتخابات استان مازندران با اعلام اینکه دو هزار و 500 بازرس بر روند اجرای انتخابات استان نظارت می‌کنند، گفت: سه هزار و 80 صندوق اخذ رای در 22 شهرستان مازندران ارای مردم را اخذ می کنند.

وی افزود: همچنین 50 بازرس ویژه انتخابات با حکم وزارت کشور مسئولیت اجرا، کنترل و حسن جریان انتخابات را در حوزه انتخاباتی شعبات اخذ رای بر عهده دارند.

رئیس هیات بازرسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مازندران گفت: امیدواریم در ساعات پیش رو با حضور گسترده‌تر مردم در پای صندوق‌های اخذ رای، از حق انتخاب خود استفاده مطلوب کنند و هم شاهد افزایش کمی حضور گسترده مردم باشیم که نشان از اقتدار نظام دارد و هم از نظر کیفی مردم به کاندیدای اصلح مورد نظر خود رأی دهند.

وی افزود: روند رای‌گیری با تلاش ستاد انتخابات استان و فرمانداران به صورت هم‌زمان راس ساعت 8 صبح در 3 هزار و 80 شعبه آغاز شد.

خیریانپور تأکید کرد که در طول ساعاتی که سپری شد با پیگیری‌هایی که هیئت بازرسی انجام داده است، تخلف بارزی که انتخابات را تحت شعاع قرار دهد، نداشتیم.

۲ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر در مازندران واجد شرایط رای دادن برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

۷ هزار و 148 نفر برای 290 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند که سهم کاندیداهای مازندران ۱۲ کرسی است و 128 کاندیداها با هم در رقابت هستند.

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز