خبرگزاری کار ایران

امام جمعه ساری:

مردم با انتخاب افراد کارآمد مجلسی پویا تشکیل دهند

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۹۴۵

امام جمعه ساری امام جمعه مرکز مازندران گفت : در انتخابات تنها حضور کافی نیست و باید با انتخاب افراد کارآمد مجلسی تشکیل دهیم که کارایی و پویایی داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، حجت الاسلام محمد باقر لائینی در خطبه‌های نماز جمعه امروز ساری اظهار کرد: ملت ایران در هفته اخیر  در حال پشت سر گذاشتن  دو آزمون هستند، یکی راهپیمایی ۲۲ بهمن که با افتخار پشت سر نهادند کردند و دیگری که انتخابات است.

 وی تأکید کرد که مردم ایران با حضور پرشور پای صندوق های رای برای انتخاب افراد کارآمد و قوی آرای خود به صندوق می‌اندارند تا مجلس قوی تشکیل بدهند.

امام جمعه مرکز مازندران گفت : در انتخابات تنها حضور کافی نیست و باید با انتخاب افراد کارآمد مجلسی تشکیل دهیم که کارایی و پویایی داشته باشد.

حجت الاسلام محمدی لائینی تأکید کرد که امروز مردم با حضور پرشور در انتخابات مجلس شورای اسلامی ، مشارکتی حداکثری خواهند داشت.

وی افزود: آمریکایی ها ثابت کردند که اهل مذاکره و مباحثه نیستند و ایران با موشک باران پایگاه عین الاسد حرف خود را با زبان زور به آنان نشان داد.

نماینده ولی فقیه در مازندران حضور و مشارکت در مناسبت ها مانند انتخابات و راهمیمایی ۲۲ بهمن را زبان دیگری برشمرد که دشمنان را بشدت خشمگین می کند.

حجت الاسلام ‌محمدی لایینی به روز امور تربیتی در هشتم اسفندماه اشاره کرد و گفت گفت : کمیت زندگی مهم نیست و کیفیت زندگی و اینکه چگونه زندگی اسلامی همراه با ارزش های انقلاب باشد، مهم است.

وی تقوا را اگوهری دانست که به تمام خدمات و عبادات انسان عیار می دهد و تأکید کرد که با برداشتن آن کارهای افراد ارزشی نخواهد داشت .

 

 

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز