خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

اجازه نمی دهیم کسی از روند انتخابات سوء استفاده کند

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۸۴۲

استاندار مازندران گفت:اجازه نمی‌دهیم کسی خود را فراتر از قانون ببیند و از ظرفیت‌هایی که نظام و مردم در اختیارش قرار داده‌اند به صورت شخصی و خودخواهانه سواستفاده کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، احمد حسین زادگان در امامزاده یحیی پای صندوق‌ رأی در گفتگو با خبرنگاران با یادآوری اینکه از سه ماه گذشته همکاران هیات نظارت مشغول فراهم کردن تمهیدات لازم برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند، اظهارکرد: همه اقلام و شعبات لازم انتخاب و بررسی و آسیب‌شناسی شد، در جاهایی که تراکم زیاد بود، افزایش شعبه را در نظر گرفتیم و در جاهایی که تراکم کم بود، جابجایی لازم انجام شد.

وی با اشاره به شناسایی و انتخاب 57 هزار نیروی امین مردم و هیأت نظارت در استان برای سه هزار و 80 شعبه، گفت: در استان دو هزار و 454 شعبه ثابت و 626 شعبه سیار فعال است.

شناسایی افراد امین مردم و هیات نظارت باشند انتخاب شدند 57 هزار نفر در استان برای 3080 شعبه 668 شعبه سیار است.

استاندار مازندران گفت: دستگاه‌های انتظامی و امنیتی در شورای تامین صیانت از آرا مردم را مَد نظر دارند .

وی با اشاره به الکترونیک بودن فرایند احراز هویت در این انتخابات، این امر را عامل افزایش سرعت و سلامت انتخابات برشمرد و یکی از مزایای آن را پایین بودن احتمال خطا برشمرد.

حسین زادگان با بیان اینکه 10هزار نیروی بازرسی و بازرسی ویژه فرایند سلامت انتخابات را در هیات نظرات بررسی می‌کنند: خودمان هم در شهرستان‌ها افرادی انتخابات کردیم که به صورت پنهان نظارت دارند و به ما گزارش می‌دهند.

وی تأکید کرد که پیش‌بینی ما این است که انتخابات شکوهمند با حضور حداکثری مردم برگزار می‌شود.

استاندار مازندران با اشاره به بداخلاقی‌هایی که بعضا در زمان تبلیغات در انتخابات دیده می‌شود و یا به تخریب یکدیگر می‌پذیرند و یا مردم را به عدم حضور در انتخابات دعوت می‌کردند، آن را امری غیرقانونی و غیرشرعی برشمرد و از احضار برخی از این افراد خبر داد.

حسین‌زادگان از مردم خواست که با نیروی انتظامی برای شناسایی افرادی که فرایند طبیعی انتخابات را دچار اختلال می‌کنند، همکاری کنند و گفت: اجازه نمی‌دهیم کسی خود را فراتر از قانون ببیند و از ظرفیت‌هایی که نظام و مردم در اختیارش قرار داده‌اند به صورت شخصی و خودخواهانه سوءاستفاده کند.

وی با تاکید بر اینکه با هرگونه تخلفات انتخاباتی برخورد جدی می‌کنیم ، افزود: هر انتخابی که مردم کنند نتیجه را بپذیریم.

۲ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر در مازندران واجد شرایط رای دادن برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.7 هزار و 148 نفر برای 290 کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی رقابت می‌کنند که سهم کاندیداهای مازندران ۱۲ کرسی است.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی امروز جمعه‌ دوم اسفند ماه در حال برگزاری است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز