خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت مازندران:

30 هزار تن میوه شب عید کشور در مازندران تامین شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۹۶۵

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت مازندران از تامین 30 هزار تن میوه شب عید کشور در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، معاون اقتصادی استاندار مازندران در جلسه ستاد تنظیم بازار استان، درآستانه روزهای پایانی سال برنامه ریزی دستگاه های اجرایی در نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها در مازندران ،تامین آرد مورد نیاز نانوایی ها، تامین سیب و پرتقال مورد نیاز مردم و تقویت توجه دستگاه های نظارتی استان را ضروری دانست.

خیریانپور، بر لزوم برنامه ریزی برای تامین مرغ و دیگر کالاهای مورد نیاز مردم و تشکیل گشت های مراقبتی و نظارتی با توجه به حجم ورودی مسافران ایام نوروز به استان تاکید کرد.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت مازندران نیز به تامین 30 هزار تن میوه شب عید کشور در مازندران اشاره کرد و گفت: از این میزان 20هزار تن مرکبات توزیع شد و 10 هزار تن دیگر نیز هفته آینده به استانها ارسال می شود.

قوانلو با بیان اینکه طرح ویژه نظارت نوروزی با مشارکت فرمانداران و بازرسان اصناف و صنعت و معدن و تجارت از اول اسفند آغاز می شود افزود: اجرای این طرح تا 15 فروردین در استان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه به منظور عرضه مناسب و کنترل قیمت کالاها ایجاد نمایشگاههای بهاره در چند نقطه از استان نیز پیش بینی شده خاطرنشان کرد: با برنامه ریزیهای صورت گرفته قرار است کالاها 10 تا 20 درصد زیر قیمت در این نمایشگاهها عرضه شود.

مدیرکل صنعت،معدن و تجارت مازندران همچنین به افزایش دوبرابری گشتهای نظارتی2 ماه اخیر در استان با توجه به تغییر قیمت بنزین اشاره کردو افزود: بر اساس آمار دریافتی؛ تورم این مدت در مازندران ، پایین تر از میانگین کشوری بوده است

به گفته قوانلو؛ با توجه به تولید پرتقال در مازندران ، 500 تن پرتقال و 500 تن سیب مورد نیاز مردم استان برای شب عید نیز تامین شده است.

وی با تاکید بر تقویت طرح نظارت بر بازار از 15 اسفند ، فعالیت فروشگاههای بهاره در استان را از نیمه دوم اسفند به مدت یک هفته اعلام کرد و گفت: سامانه 124 نیز آماده پاسخگویی به شکایات مردم است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز