خبرگزاری کار ایران

رئیس کمسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری:

شهرداری ساری سال آینده 460 میلیارد تومان بودجه دارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۸۸۳

رئیس کمسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری گفت: بودجه سال 99 شهر ساری 460 میلیارد تومان تعیین شده است که نسبت به امسال 17 درصد کاهش دارد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، کوروش یوسفی روز سه شنبه در شصت و چهارمین جلسه شورای شهر ساری گفت: از این میزان 254 میلیارد تومان بودجه عمرانی است که 30 درصد نسبت به بودجه گذشته کاهش داشته است.

این عضو شورای اسلامی شواری اسلامی شهر ساری گفت: بودجه عمرانی برای اجرا به سازمان های وابسته شهرداری اختصاص می یابد .

رئیس کمسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری افزود: از این میزان 206 میلیارد تومان بودجه جاری است که نسبت به بودجه امسال که 193 میلیارد تومان بوده 4 درصد افزایش داشته است.

افزایش ۴ درصدی بودجه جاری

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری گفت :  براساس مصوبه شورای اسلامی شهر از مجموع بودجه سال آینده شهرداری ساری ، 206 میلیارد تومان که حدود ۴۵ درصد از این بودجه برای هزینه های جاری مصوب شده است که نسبت به سال جاری  که 193 میلیارد تومان بوده حدود ۴ درصد رشد نشان می دهد.

وی ادامه داد: شورای اسلامی شهر ساری از مجموع بودجه مصوب برای شهرداری مرکز استان مازندران 253 میلیارد تومان بودجه که ۵۵ درصد از کل بودجه این نهاد را در سال آینده شامل می شود را برای بخش عمرانی اختصاص داد که نسبت به سال جاری بودجه عمرانی با کاهش ۳۰ درصدی مواجه شد.

یوسفی ادامه داد: در مجموع بودجه عمرانی سال آینده شهرداری نسبت به سال جاری حدود ۱۰۰ میلیارد تومان کاهش یافت و از 364 میلیارد تومان جاری به 253 میلیارد تومان کاهش یافت و دلیل آن نیز واقع بینانه شدن بودجه سال آینده است.

وی با بیان اینکه 35 درصد درآمد سال 98 محقق شد، گفت: تلاش کردیم بودجه امسال را واقعی ببندیم.

افزایش ۱۳ درصدی بودجه سازمان های تابعه شهرداری ساری در سال ۹۹

رئیس کمیسیون بودجه شورای اسلامی شهر ساری برای سال آینده بودجه سازمان های تابعه شهرداری ساری  ( فضای سبز، آرامستان، عمران و غیره)  نسبت به مدت مشابه سال جاری حدود ۱۳ درصد بیشتر شد.

وی  ادامه داد: برای سال آینده 7 میلیارد تومان بودجه برای سازمان های تابعه شهرداری ساری مصوب شد که این بودجه در سال جاری حدود 6 میلیارد تومان است.

یوسفی افزود: این بودجه متناسب با تحقق بودجه شهرداری، اسناد بالادستی ، ابلاغ وزارت کشور ، وضعیت اقتصادی آینده کشور تعیین شد.

تاکید بر درآمد پایدار

علی اکبر زلیکانی دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری بر ایجاد درآمد پایدار توسط شهرداری تاکید و گفت: شهرداری با ایجاد زیر ساخت برای درآمد پایدار سال آتی تلاش کند.

وی با بیان اینکه در روند تحقق درآمدی ضعیف عمل کرده و پایین آمدیم،اضافه کرد: درآمد مُقدم بر هزینه است.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری گفت: 6 ماه نخست سال بهترین زمان برای فعالیت عمرانی است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز