خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات مازندران:

بیش از ۲ میلیون و ۴۰۰ هزار مازندرانی واجد شرایط رای دادن هستند

asdasd
کد خبر : ۸۷۳۴۴۵

دبیر ستاد انتخابات مازندران گقت:2 میلیون و ۴۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر در مازندران واجد شرایط رای دادن برای انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، محمد مهدی محمدی با اعلام این خبر اظهار کرد: واجدان شرایط شرکت در انتخابات دوم اسفند ۹۸، ۲ میلیون و ۴۳۴ هزار و ۴۵۴ نفر هستند که از این تعداد یک میلیون و ۲۱۶ هزار و ۴۰۱ نفر مرد و یک میلیون و ۲۱۸ هزار و ۵۵ نفر زن هستند.

وی به تفکیک تعداد واجدان شرایط رای دادن در ۹ حوزه انتخابیه مازندران اشاره و بیان کرد: در حوزه انتخابیه ساری و میاندرود ۴۱۴ هزار و ۳۷۹ نفر، حوزه انتخابیه بابل ۳۹۱ هزار و ۶۴۰ نفر، حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه، جویبار، سوادکوه شمالی و سیمرغ ۳۵۳ هزار و ۱۳۹ نفر، حوزه انتخابیه آمل ۲۹۸ هزار و ۲ نفر، حوزه انتخابیه بهشهر، نکا و گلوگاه ۲۴۰ هزار و ۶۰ نفر، حوزه انتخابیه تنکابن، رامسر و عباس آباد ۲۲۳ هزار و ۵۸۳ نفر، حوزه انتخابیه نوشهر، چالوس و کلاردشت ۲۰۸ هزار و ۳۵۱ نفر، حوزه انتخابیه نور و محمودآباد ۱۶۱ هزار و ۴۰۳ نفر و حوزه انتخابیه بابلسر و فریدونکنار نیز ۱۴۳ هزار و ۸۹۷ نفر واجد شرایط رای دادن هستند.

دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: تعداد کل شعب در مازندران ۳ هزار و ۸۰ شعبه است که از این تعداد ۲ هزار و ۴۵۴ شعبه به صورت شعب اخذ رای ثابت و ۶۲۶ شعبه به صورت شعب سیار هستند.

محمدی با بیان اینکه مازندران جزو استان‌های پرمشارکت در انتخابات‌های گذشته بوده است افزود: مردم متعهد و همیشه در صحنه‌ی این استان این دوره هم با حضور پرشور خود، افتخار دیگری را رقم می‌زنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز