خبرگزاری کار ایران

هاشم الحیدری:

خون حاج قاسم بشارت مهم برای پیروزی های بزرگ در آینده است/ آغاز شمارش معکوس نابودی آمریکا و اسرائیل

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۸۳۱

هاشم الحیدری امروز در ساری گفت: خون حاج قاسم بشارت مهم برای پیروزی های بزرگ در آینده است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،سید هاشم الحیدری امروز در بزرگداشت چهلمین روز شهادت سپهبد «حاج قاسم سلیمانی» که در مصلی امام خمینی (ره ) ساری برگزار شد، اظهار کرد: شهادت سپهبدحاج قاسم سلیمانی بشارت برای پیروزی‌های بزرگ و مقدمه ای برای ظهور امام زمان (عج) است.

وی افزود: سلیمانی برای همه مسلمانان بود خون حاج قاسم فقط برای ایران نیست ؛ برای همه جبهه مقاومت است.

از رهبران جبهۀ مقاومت عراق گفت: خون ایشان انقلابی برای زمینه سازی بزرگ ظهور است که مکمل حرکت حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای و جبهه مقاومت در تمام جهان است.

وی افزود: ایشان مرد کل جبهه مقاومت است و ترور او، تجاوز آمریکا به یک فرد نیست بلکه تجاوز به‌کل جبهه مقاومت است و گرفتن انتقام سخت مسئولیت تمام جبهه مقاومت و همه مردان مقاومت از لبنان، سوریه، کشمیر، بحرین، فلسطین، یمن و دیگر کشورهاست.

الحیدری با یاداوری اینکه گفته می شود اقتصاد کشور ایران ضعیف است؛ قبول ندارم و با آن مخالفم شما به کشورهای عربی رجوع کنید ببینید اگر نفت نباشد اقتصاد جایگزین ندارند چرا که مابقی اقتصاد آنان وابسته به دیگر کشورهاست. این در حالیست که جمهوری اسلامی ایران قوی ترین و مهم ترین نظام در غرب آسیا ،خاورمیانه و جهان اسلام است.

وی امنیت جمهوری اسلامی را حاصل جهاد و خون شهدایی چون حججی ها،سلیمانی‌ها و دیگر شهدای جبهه مقاومت دانست و گفت: شما در زیر پرچم ولایت فقیه قرار دارید .

هاشم الحیدری ادامه داد: رهبر انقلاب فقط ولی فقیه شما نیست بلکه ولی فقیه و رهبر جهان اسلام است.

وی امامت و مقاومت را دو عامل مهم امنیت دانست و افزود: این امنیتی که در جمهوری اسلامی ایران وجود دارد با گفتگو و دموکراسی حاصل نشده است بلکه بخاطر وجود امامت و مقاومت است.

هاشم الحیدری با بیان اینکه انتقام خون شهید سلیمانی به گردن همه ی ماست چرا که او فقط برای ایران نبوده است،ادامه داد: اینجا صحبت از مرز اعتقادی است ،او مرد خدا بود و تعصب اسلامی داشت.

وی افزود: از هم اکنون شمارش معکوس نابودی اسراییل و آمریکا شروع شد ما پرچم حاج قاسم سلیمانی را بر افراشته می کنیم.

هاشم الحیدری با اشاره به اینکه زمان،زمان پیروزی است و باید حق را بیان کرد به برشمردن عوامل پیروزی در جنگ نرم پرداخت.

وی اخلاص،ایمان ،شجاعت و بصیرت و وحدت رهبری را عوامل پیروزی در جنگ نرم برشمرد و گفت: نظر دشمن بر ایجاد اختلاف و شکاف بین کشورهاست.

هاشم الحیدری با تاکید بر اینکه خروج امریکا از ذهن‌ها کار فرهنگی می‌خواهد آن را از دغدغه هایی دانست که روحانیت باید آن در پای منبرها بیان کنند .

وی ادامه داد: با وجود اینکه آمریکا با جنگ نرم به کشورهای اسلامی ورود پیدا کرده است ،حزب الله و جوانان عراق با وجود این حربه امریکا همچنان عاشق ولایت هستند.

از رهبران جبهۀ مقاومت عراق گفت:اگر می خواهیم پیروز شویم،با یک رهبری پیش برویم و ما هیچ رهبری غیر از  حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نداریم.

هاشم الحیدری تصریح کرد: این تجاوز دشمن باید با انتقام سخت که رهبری بر آن تأکید کردند انجام شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز