خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مازندران اعلام کرد:

نفوذ سامانه بارشی به مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۶۲۵

هواشناسی مازندران در اطلاعیه امروز پنجشنبه از نفوذ سامانه بارشی از عصر فردا جمعه در مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،هواشناسی مازندران در این اطلاعیه اعلام کرد: با ورود سامانه بارشی از عصر فردا جمعه ۲۵ بهمن به مازندران بیشتر نقاط استان را فرا گرفته و تا صبح شنبه ۲۶ بهمن ادامه دارد.

در این مدت شاهد کاهش دما بین ۳ تا ۶ درجه سانتیگراد، وزش باد شدید موقتی (حداکثر بین ۴۰ تا ۶۵ کیلومتر بر ساعت)، مواج و طوفانی شدن دریا، بارش باران در مناطق پایین دست بین ۱۰ تا ۳۰ میلیمتر، بارش برف در ارتفاعات همراه با پدیده مه گرفتگی و لغزندگی و اختلال تردد در جاده‌های کوهستانی خواهیم بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران در گفتگو با خبرنگار ایلنا، احتیاط در رانندگی و همراه داشتن تجهیزات زمستانی را از مهمترین موارد برای رانندگانی برشمردکه در جاده‌های برفگیر تردد می‌کنند .

وی افزود: آسمان استان برای روز شنبه صاف تا قسمتی ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می‌شود.

احمد اسدی گفت: آسمان استان برای روز یکشنبه صاف تا نیمه ابری و برای روز دوشنبه نیمه ابری بتدریج ابری همراه با بارش پراکنده و وزش باد همراه خواهد بود.

وی آسمان استان را برای روز سه شنبه 29 فرودین ابری همراه با بارش پراکنده بتدریج کاهش ابر پیش بینی کرد.

اسدی افزود: مازندرانیها در روز چهارشنبه آخرین روز از بهمن ماه، شاهد آسمانی صاف تا نیمه ابری خواهند بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز