خبرگزاری کار ایران

در نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی مطرح شد؛

تاکید رئیس اتاق بازرگانی مازندران بر به روز رسانی تجهیزات واحدهای تولیدی

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۰۳۵

رئیس اتاق بازرگانی مازندران گفت: واحدهای صنعتی و تولیدی امکانات و تجهیزات خود را به روز کنند و در کیفی سازی و تنوع محصولات خود نیز بکوشند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، عبداله مهاجر دارابی در جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی که ظهر امروز در استانداری مازندران برگزار شد، با اشاره به مشکلاتی که سرمایه گذاران بخش دام و طیور و آبزیان با آن مواجه هستند، اظهارکرد: مصوبات شورای گفتگو برای ما از این نظر حائز اهمیت است که برخی از آنها می توانند  به یک قانون یا اصلاح موادی از قانون منجر شوند که برای سرمایه گذاران سایر استانها نیز دارای ارزش است.

وی با اشاره به دستور جلسه در خصوص مشکلات اتحادیه دام و طیور و آبزیان در حوزه تأمین سوخت به موقع و سهمیه بندی عادلانه و همچنین دستور دیگری درباره محدودیت و یا ممنوعیت راه اندازی واحدهای جدید تولید خوراک دام و طیور و آبزیان و واحدهای مرغداری و کشتارگاهی، اذعان داشت که اتحادیه ها حرف های زیادی دارند که باید نسبت به رفع دغدغه های آنها تلاش کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی مازندران گفت: 50 واحد خوراک دام و طیور و آبزیان با ظرفیت تولید 2 میلیون تن در سال در مازندران به بهره برداری رسیده است اما 40 درصد ظرفیت عملیاتی شده است، بنابراین با خلأ ظرفیتی مواجهی هستیم و براساس دستورالعمل دولت، نیاز به صدور موافقت نامه اصولی و پروانه جدید نیست.

وی بیان کرد: در گوشت مرغ نیز ظرفیت های خالی وجود دارد و تاکید این است که از ظرفیت های موجود استفاده شود ضمن اینکه واحدها باید امکانات و تجهیزات خود را به روز کنند و در کیفی سازی و تنوع محصولات خود نیز بکوشند.

مهاجر ادامه داد: علاوه بر اینکه باید سرمایه گذاران گذشته را حفظ کنیم، مخالفتی هم با سرمایه گذاری جدیدی که سرمایه گذار با آورده شخصی بیاید و کاری را شروع کند، نداریم.

وی در پایان گفت: برای سرمایه گذاری های جدید توقع ما این است که محصول جدید رقابتی و کیفی باشد و ما در هر صورت، نیاز به سرمایه گذاری هایی داریم که سرمایه گذار ضرر نکند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز