خبرگزاری کار ایران

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خبر داد:

فصل تماشای فیلم‌های فجر در مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۵۳۳

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از میزبانی ساری برای اکران فیلم‌های سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،عباس زارع با اعلام خبر فوق گفت: طی نشستی که با اعضای ستاد اجرایی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر داشتیم، پیرامون مسائل مختلف این رویداد فرهنگی هنری در استان ، تصمیم گیری های اجرایی انجام شد.

وی افزود: سینما سپهر ساری به عنوان محل اکران این فیلم‌ها انتخاب شده و مردم عزیز می‌توانند ضمن تهیه بلیت به تماشای فیلم‌های مورد علاقه خود بنشینند.

زارع همچنین از نحوه تبلیغات اکران فیلم‌ها در قالب نصب بنر ، پوستر، فضای مجازی و پخش تیزرهای تلویزیونی از سیمای مازندران خبر داد و افزود: اطلاع رسانی دقیق و به موقع از محتوای برنامه های این جشنواره و همچنین تهیه و تولید ویژه برنامه تلویزیونی ۴ قسمته و پخش از شبکه پنج مازندران ، از دیگر فعالیت‌های این اداره کل در ایام برگزاری جشنواره خواهد بود.

وی اظهار امیدواری کرد: علیرغم تأکید وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص تجمیع هزینه های این جشنواره برای اجرای جشنواره در مرکز استان، با رایزنی هایی که در حال انجام است، در صدد این هستیم تا امکان اکران فیلم‌های جشنواره را در یکی از شهرستان‌های غرب مازندران نیز مهیا کنیم، تا کنون شهرهای رامسر، چالوس، نوشهر و آمل برای میزبانی جشنواره اعلام آمادگی کرده اند که در صورت تایید، به اطلاع مردم استان خواهیم رساند.

شایان ذکر است فیلم‌های این دوره از جشنواره فیلم فجر از ۱۵ تا ۲۱ بهمن ماه به اکران گذاشته خواهند شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز