خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی مازندران اعلام کرد:

کلاهبرداری میلیاردی مدیرعامل یک شرکت خصوصی

asdasd
کد خبر : ۸۶۳۳۸۸

فرمانده انتظامی استان مازندران از شناسایی و دستگیری مدیر عامل یک شرکت خصوصی به اتهام کلاهبرداری 18 میلیارد ریالی خبر داد .

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار سید محمود میرفیضی اظهار داشت : در پی مراجعه نماینده حقوقی یک شرکت خصوصی به پلیس آگاهی مبنی بر کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع ، موضوع به صورت ویژه در دستور کار اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری قرار گرفت.

وی افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی از نماینده حقوقی شرکت و شاکی پرونده مشخص شد، مدیر عامل این شرکت خصوصی که به عنوان پیمانکار در یک پروژه عمرانی فعالیت داشته پس از اتمام قرارداد و دریافت طلب شرکت با سوء استفاده از موقعیت شغلی اقدام به کلاهبرداری و تحصیل مال نامشروع به ارزش 18 میلیارد ریال کرده است .

فرمانده انتظامی استان مازندران با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم به کلاهبرداری با هماهنگی قضائی، خاطرنشان کرد: وی در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی با همکاری فرد دیگری اقرار کرد.

سردار میرفیضی با اشاره به شناسایی و دستگیری متهم دیگر این پرونده تصریح کرد: متهمان در تحقیقات تکمیلی پلیس به کلاهبرداری از شرکت و پیش خرید یک واحد تجاری با استفاده از وجه مورد نظر اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان مازندران، عدم کنترل و نظارت بر فرایند های مالی شرکت ها و عدم اشراف و شفاف سازی سهامداران شرکت را از جمله عوامل بروز جرایم مالی در برخی شرکت های خصوصی عنوان و بر نظارت بیشتر در این حوزه تاکید کرد

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز