خبرگزاری کار ایران

در شصتمین و سومین جلسه شورای شهر ساری مطرح شد؛

تاکید بر شتاب طرح های عمرانی مرکز مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۶۱۳۳۴

اعضای شورای شهر ساری، خواستار ان شدند تا شهرداری برای به سرانجام رساندن طرح های نیمه تمام بیشتر تلاش کند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،علیجان شمشیربند درشصت و سومین جلسه شورای اسلامی شهر ساری با گرامیداشت یاد شهید سپهبد ' قاسم سلیمانی ' اظهار کرد:این شهید گرانقدر حق بزرگی بر گردن همه ما دارد و معتقدیم یاد و نام این سردار فداکار ملت همواره باید زنده بماند.

وی افزود: به همین جهت با پیشنهاد شهرداری و موافقت اعضای شورای شهر بلوار حد فاصل سه جویبار و میدان فرح آباد( کمربندی غربی) به نام سردار شهید قاسم سلیمانی نامگذاری شد.

رئیس شورای اسلامی شهر ساری به بازدید اعضای شورای شهر و شهردار ساری از منطقه هولا اشاره کرد و گفت: توجه به موضوع عمران و سازندگی در این مناطق حائز اهمیت است و ارائه خدمات متوازن و توزیع عادلانه خدمات و امکانات شهری در این مناطق که چند سالی است به شهر ملحق شده اند؛ضروری است.

وی به اهمیت پروژه 'پل تا پل' حد فاصل بلوار داراب و پل های شهید نوری اشاره کرد و افزود: تکمیل این پروژه در شکوفایی و رونق این منطقه نقش اثرگذاری دارد.

شمشیربند خطاب به شهردار و نمایندگان مدیریت شهرداری در این جلسه گفت: هیچ جلسه ای برای شما مهم تر از جلسه شورا نیست و حضور در جلسه برای تحقق مطالبات شهروندان و توسعه شهری و همچنین پاسخگویی به سوالات اعضای شورای شهر الزامی است.

وی ادامه داد: کار شهرداری و سرنوشت پروژه ها و اینکه چه فعالیت هایی در شهرداری در اولویت قرار گیرد، در شورا تعیین می شود .

تکمیل پروژه عمرانی مدیران شجاع می خواهد

علی اکبر زلیکانی نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری در ادامه این جلسه با یادآوری اینکه برخی از پروژه های عمرانی شهرداری نظیر بوستان بانوان از پیشرفت فیزیکی خوبی برخوردار بوده اما ناتمام رها شده است بر تعیین و تکلیف این پروژه در اسرع وقت تاکید کرد.

وی همچنین بر تسریع روند عملیات اجرایی نیروگاه زباله سوز که از مطالبات مهم شهروندان مرکز استان است ،تاکید کرد و گفت:نیروگاه زباله سوز ساری از جمله طرح هایی است که بسیاری از مسئولان مرتبط برای بهره برداری آن زمان داده اند .

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری در ادامه سخنانش از مدیریت و کارکنان سازمان عمران و بازآفرینی شهرداری ساری به دلیل کار جهادی در فاز دوم پارک ملل قدردانی کرد و گفت: شهرداری نیازمند مدیران شجاعی است که با تمام وجود در شتاب گرفتن فعالیت های عمرانی شهرداری تلاش کنند.

وی همچنین از فرمانداری،نیروی انتظامی،دادستان و امور آب شهرستان به دلیل همکاری در پیشبرد پروژه فاز 2 پارک ملل نیز قردانی کرد.

زلیکانی اظهار امیدواری کرد که این پروژه تا پایان دوره فعلی شورای شهر به پایان برسد و هدیه ای به مردم مرکز استان باشد.

وی به فعالیت نیروهای شرکتی در شهرداری ساری و سازمان های تابعه اشاره کرد و گفت: گرچه نمی توانیم این نیروها را تبدیل وضعیت کنیم حداقل دستمزدشان را به موقع پرداخت کنیم ،کاری نکنیم شرایط آنها بدتر شود.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر ساری نسبت به لایحه تعرفه عوارض و خدمات شهرداری و بودجه امسال اعلام خطر کرد و افزود: در چنین شرایطی شرایط را برای حفظ سرمایه گذاران فراهم کنیم.

فرامرز نقیبی دیگر عضو شورای اسلامی این شهر گفت:شهرداری میزان بودجه پروژه های عمرانی را اعلام کند .

 اینکه چه میزان این بودجه ها در جهت انجام فعالیت های عمرانی محقق شده است از دیگر مطالبه این عضو شورا از شهرداری ساری بوده است.

عضو شورای اسلامی شهر ساری گفت:شهرداری ساری شمار نیروهای شرکتی را و اینکه چگونه وارد شهرداری شدند را به شورای شهر اعلام کند

عباس نجاریان عضوشورای اسلامی شهر ساری به پروژه هدایت آبهای سطحی در سطح شهر ساری اشاره کرد و گفت: به دلیل نیمه کاره رها شدن کانال بخشی از خیابان پیوندی و فرهنگ دچار آبگرفتگی می شود.

وی همچنین بر تسریع در روند احداث پروژه فاز سه ابن شهرآشوب تاکید کرد.

وی افزود: در حالیکه شهرداری ساری برای بهره برداری از این پروژه زمان و وعده افتتاح داد اما آنچه در ظاهر همگان و شهروندان می بینند تعطیلی و متوقف بودن این طرح است.

نجاریان گفت:اگر قرار است چنین پروژه ای تجاری اجرا شود چرا آنقدر با تعلل و حتی با توقف طرح مواجه هستیم و مبلغ زیادی ماهانه از بودجه شهرداری ساری صرف اجاره مغازه ها شود.

این عضو شورای شهر با یادآوری اینکه یک سمت از خیابان قارن پیاده رو سازی شده و سمت دیگر آن نیمه کاره رها شده است،ادامه داد:این شرایط وضعیت تردد را برای شهروندان با مشکل مواجه کرده است.

کوروش یوسفی دیگر عضو شورای اسلامی شهر ساری نیز از چابک نبودن حوزه عمران و خدماتی شهرداری این شهر انتقاد کرد و افزود : اراده قوی برای اجرا و  انجام طرح های عمرانی در شهرداری ساری وجود ندارد.  

یوسفی از اعضای شورای اسلامی شهر ساری خواست تا با تذکر آیین نامه ای به شهرداری از این نهاد بخواهند که در اجرای طرح ها و اتمام آنها جدی تر باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز