خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور بانوان و امور خانواده استانداری مازندران:

بازارچه خود اشتغالی بانوان مازندران بهمن ماه برپا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۹۲۱۵

مدیرکل امور بانوان و امور خانواده استانداری مازندران گفت: بازارچه خوداشتغالی زنان استان از ۲۱ تا ۲۵ بهمن امسال در ساری برپا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، سمیه قاسمی طوسی صبح امروز دوشنبه در جلسه هم اندیشی و سیاست گذاری با محوریت برنامه های حوزه بانوان ویژه دهه فجر  که در استانداری مازندران برگزار شد به اهمیت گسترش اشتغال بانوان به مشاغل خانگی و صنایع دستی اشاره و اظهار کرد: به جهت ارزشمند بودن مشاغل خانگی نقش مهمی در راستای اقتصاد مقاومتی دارد. 

وی با بیان اینکه زنان از توانمندی های در حوزه های مختلف برخوردار هستند بر هویت بخشی زنان در بخش های مختلف تاکید کرد و افزود: توجه به مشاغل خانگی بعنوان راهکاری مهم برای خوداشتغالی و ایجاد اشتغال و درآمد برای زنان بویزه زنان سرپرست خانوار از برنامه های مهم امور بانوان و خانواده استانداری مازندران است.

مدیرکل امور بانوان و امور خانواده استانداری مازندران به برپایی نمایشگاه در دهه فجرخبر داد و گفت:این نمایشگاه فرصت مناسبی برای ارائه محصولات خانگی به متقاضیان است و زنان  توانمند می توانند با استفاده از این فرصت صنایع دستی و تولیدات خود را عرضه کنند.

وی افزود: امسال با توجه به همزمان شدن برنامه های دهه فجر و هفته زن بنا داریم تا یک بازارچه متمرکز برای ارائه تولیدات زنان برپا کنیم تا بر غنای نمایشگاه افزوده شود.

طوسی برپایی بازارچه خود اشتغالی زنان سرپرست خانوار از برنامه های مهم در دهه فجر است که در این نمایشگاه زنان سرپرست خانوار می توانند دستاوردهای خود را در معرض فروش قرار دهند،افزود: این بازارچه از 21 تا 25 بهمن ماه سالجاری در محل نمایشگاه دائمی قائمشهر برگزار می شود.

مدیرکل امور بانوان و امور خانواده استانداری مازندران تجلیل از مادران نمونه سرپرست خانوار،تجلیل از زنان شاخص در حوزه های مختلف را از دیگر برنامه های هفته زن عنوان کرد.

وی از بانوان مشاور دستگاه های اجرایی خواست تا براساس برنامه های پیشنهادی، سرفصل های برنامه هایی را که قرار است در این ایام اجرا شود را  ارائه کنند تا در زمان مشخص شده این برنامه ها اجرا شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز