خبرگزاری کار ایران

هواشناسی مارندران اعلام کرد:

آسمان صاف و نیمه ابری امروز و فردا در مازندران

asdasd
کد خبر : ۸۵۸۸۵۶

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: آسمان مازندران تا عصر فردا صاف و نیمه ابری است.

پاحمد اسدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا در ساری اعلام کرد که برای امروز یکشنبه 22 دی آسمان استان صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی بیشینه دما خواهد بود.

وی افزود: آسمان استان برای فردا دو‌شنبه 23 دی ، نیمه ابری، از اواخر روز ابری همراه با بارش پراکنده باران و در ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده  برف ، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش بینی می شود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت: مازندرانیها در روز سه شنبه 24 دی شاهد آسمانی ابری با بارش پراکنده باران در ارتفاعات مه آلود با بارش پراکنده  برف، از بعدازظهر با کاهش ناپایداری و  ابر خواهند بود.

به گفته اسدی گذر چهارشنبه به پنج شنبه افزایش ابر و بارش های پراکنده باران را در مازندران ،شاهد هستیم.

وی افزود: مازندران در روز پنجشبه در غرب استان شاهد آسمانی ابری همراه با بارندگی و در شرق و مرکز ،نیمه ابری همراه با بارش پراکنده است.

اسدی گفت: هم استانیهای ما برای روز جمعه 27 دی نیز آسمانی نیمه ابری تا ابری همراه با بارش پراکنده را شاهد خواهند بود که به تدریج از میزان ابر کاسته می شود.

معاون توسعه و پیش بینی اداره کل هواشناسی مازندران گفت: در صورت تغییرنقشه ها ، تغییرات پیش بینی نیز در روزهای آینده اطلاع رسانی می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز