خبرگزاری کار ایران

امام جمعه ساری:

آمریکا زبان عین الاسد را بهتر از مذاکره فهمید/ به قدرت پوشالی آمریکا دل خوش نکنید

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۹۲۶

امام جمعه ساری به دولتمردان توصیه کرد : وقتی سپاه با زبان عین الاسد صحبت کرد آمریکا آن را فهمید، زیرا جزء زبان زور، زبان دیگری را نمی‌فهمند و مسئولان روی زبان زور برای زبان دیگری وقت صرف نکنید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،حجت الاسلام محمد باقر محمدی لائینی در خطبه های عبادی و سیاسی امروز نماز جمعه ساری با دعوت همه نمازگزاران به تقوای الهی ،تقوا،جهاد در راه خدا را از اعمال صالح برشمرد و اظهار کرد: اعمال صالح بهترین  ره توشه برای آخرت است.

وی با بیان اینکه جهاد با دشمن در کنار ولایت از بهترین اعمال صالح است،افزود: جهاد با دشمنان واقعی نظیر داعشی ها از ویژگی های مهم سردار سلیمانی بوده است؛ هر چه جهاد طولانی تر رحمت و ارزش آن بیشتر است.

خطیب نماز جمعه ساری، با بیان اینکه سردار سلیمانی در راه جهاد با دشمن واقعی خدا و با اذن و دستور ولایت می‌جنگید گفت: هرچه برای این جهاد زحمت بیشتری کشیده شود، نزد خداوند مقرب تر است.

وی از حضور باشکوه مردم در راهپیمایی عظیم ' سلیمانی ها ' در سراسر کشور و دیار علویان قدردانی کرد و افزود: با وجود چنین حماسه عظیم اما رسانه های این استان در بازتاب آن ضعیف عمل کردند این در حالیست که  رهبر معظم انقلاب فرمودند برجستگی های مازندران باید گفته شود .

حجت الاسلام محمدی لائینی افزود: سردار سلیمانی چهار دهه مجاهدت در راه خدا داشت و در سوریه، لبنان، عراق و افغانستان به اذن  ولایت، مقابله می‌کرد و او، تقوا و جهاد با دشمن را توأم با رهبری از ولایت داشت.

نماینده ولی فقیه در مازندران در بخشی دیگر از سخنانش از پارلمان عراق بخاطر تصویب اخراج آمریکاییها و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که با حمله موشکی به پایگاه آمریکاییها در الاسد عراق سیلی محکمی به آنان زدند؛ قدردانی کرد.

امام جمعه ساری تصریح کرد: به برادران سپاهی دستمریزاد گفته و می‌گوئیم ملت ایران در این زمینه از سپاه حمایت کامل خواهد کرد.

وی با قدردانی از مصوبه انقلابی مجلس شورای اسلامی در قالب انتقام سخت و معرفی عاملان ترور و تمامی نیروهای آمریکایی به عنوان تروریست،افزود: این کار به تنهایی کافی نیست و باید مجلس مصوبه‌های قبلی را در زمینه‌های معاهده‌های بین المللی پس بگیرد و بگوید آن را قبول نداریم .

حجت الاسلام محمدی لائینی، تاکید کرد:ترور سردار سلیمانی منطقه را بر علیه آمریکاییها  متحد و منسجم کرد و ائتلاف مردمی منطقه ای بر محوریت مقاومت و نفرت از آمریکا شکل گرفته است .

نماینده ولی فقیه در مازندران ،افزود: در ماجرای موشک باران، بزرگترین مرکز فرماندهی دشمن منهدم شده و تلفات زیادی هم داده است با اینکه می تواستند تلفات انسانی بیشتری بگیرند اما سعی کردند ماشین آلات نظامی آنان را از بین برند. ، برآورد اولیه از 400 کشته و زخمی است و بعد از آن حمله سایبری بوده که ارتباط آمریکا با این مرکز برای لحظاتی قطع شد.

وی به اولین سخنرانی رهبر معظم انقلاب در جمع مردم قم اشاره کرد و گفت: مقام معظم رهبری با صلابت و قدرت حرف خود را زده‌اند و موشک باران را یک سیلی قلمداد کرده است.

حجت الاسلام لائینی افزود:حضور باشکوه مردم در تشییع جناره شهیدان، یک رفراندوم است زیرا مردم مقاومت و ایستادگی در مسیر انقلاب را تقاضا دارند و باید به این پیام توجه کرد.

امام جمعه ساری به دولتمردان توصیه کرد که 6 سال با آمریکا با زبان دیپلماسی و سیاسی حرف زدید اما تحریم‌ ها بیشتر شد و برجام را پاره کردند ولی وقتی سپاه با زبان عین الاسد صحبت کرد آمریکا آن را فهمید، زیرا جزء زبان زور، زبان دیگری را نمی‌فهمند و مسئولان روی زبان زور برای زبان دیگری وقت صرف نکنند و از این پس با همین زبانی که امریکا می فهمد باید صحبت کنند.

وی گفت: پیام موشک باران به آمریکا به دولت‌ های منطقه این است که به قدرت پوشالی آمریکا دل خوش نباشند زیرا آمریکا از خودش دفاع نمی تواند  بکند و اگر جرأت اقدام داشت علیه ما اقدام می ‌کرد و نباید به آمریکا دلخوش کرد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه ولایتمداری ملت و خانواده شهید، از تجلیل ها بالاتر و خوشحال کننده تر است، گفت: درس ولایت از مهمترین فرازهای زندگی سردار شهید سلیمانی و پیام خانواده اش که توسط دخترش زینب سلیمانی بیان شده است.

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به فراز دوم بیانه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی همچون پدیده‌ای زنده‌ای است و تجدید نظرپذیر و اهل انفعال نیست، از این رو ملت نیز تجدید نظر و انفعال ندارد.

وی خاطرنشان کرد: به رهبری و دنیا اعلام می کنیم که ملت در مسیر انقلاب راهشان را ادامه خواهند داد و هیچگاه تجدیدنظر نخواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز