خبرگزاری کار ایران

دبیرشورای فرهنگ عمومی مازندران خبر داد:

خاتم سلیمان؛ جشنواره هنری مازندران به یاد سردار سلیمانی

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۶۹۱

نخستین جشنواره هنری «خاتم سلیمان» ویژه بزرگداشت شهید سپهبد حاج «قاسم سلیمانی» در مازندران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،عباس زارع در حاشیه رونمایی از پوستر جشنواره «خاتم سلیمان»،اظهار کرد: تلاش داریم با برگزاری جشنواره هنری «خاتم سلیمان» و تولید آثار خلاقانه و الهام‌بخش، یاد و نام پرفروغ سردار پرافتخار راه مقاومت، سپهبد شهید حاج «قاسم سلیمانی» گرامی داشته شود.

وی محورهای جشنواره را سپهبد شهید «قاسم سلیمانی»، ولایتمداری، شهادت، محور مقاومت، آزادگی، مردم‌داری و ساده زیستی برشمرد و افزود: طراحی پوستر، تایپو گرافی، موشن گرافیک و پویانمایی بخش‌های این رویداد هنری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران با بیان اینکه تکنیک و شیوه ارائه اثر، برای شرکت در این جشنواره آزاد است، گفت: متقاضیان به شرکت در جشنواره «خاتم سلیمان» مجاز به شرکت در تمامی رشته‌ها و ارسال سه اثر در هر رشته هستند.

زارع به همکاری سازمان بسیج هنرمندان استان مازندران در برگزاری جشنواره «خاتم سلیمان» اشاره کرد و یادآور شد: هنرمندان متقاضی شرکت در این جشنواره تا ۱۵ بهمن‌ماه سال جاری فرصت دارند آثار خود را در قالب لوح فشرده از طریق پست به نشانی ساری، میدان امام خمینی (ره)، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران دفتر معاونت فرهنگی رسانه‌ای و یا از طریق ایمیل به آدرس الکترونیکی khatamsoleyman@gmail.com ارائه کنند.

وی زمان داوری، اطلاع‌رسانی و اهدا جوایز را بهمن‌ماه امسال اعلام کرد.

دبیرشورای فرهنگ عمومی استان گفت: به پاس گرامیداشت نام و یاد این سردار شهید، بخش ویژه‌ای در جشنواره مطبوعات استان مازندران تحت عنوان سردار سلیمانی، امتداد خط مقاومت با موضوع سپهبد سلیمانی در محور های مقاله، عکس، یادداشت و دلنوشته اضافه شد که مورد استقبال اصحاب فرهنگ و رسانه قرار گرفت.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز