خبرگزاری کار ایران

به بهانه شهادت سردار ایثار؛

سردار همیشه سرباز

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۰۶۱

سردار قاسم سلیمانی با وجود تمام افتخارهایی که به دست آورده و عنوان‌هایی که به او داده شده، تنها یک عنوان را انتخاب کرد، " سرباز" او سرباز وطن بود و در قلب‌ها سرباز وطن ماند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،سالها بود می‌خواندیم و می‌گفتند: حس انتقام بالاترین مرتبه از مرتبه عزاداری حسین است و اگر گریه بر حسین، تو را برای انتقام ، نشوراند، گریه ی حقیقی نیست! این حقیقت را ، اهل عشق، خوب می‌فهمیدند، مثل حاج قاسم..اما برای جانهای کوچک ما ، شاید نامأنوس بود!

گذشت و گذشت ، تا داغ همین حاج قاسم معادله را حل کرد!داغ این روزها آنقدر کمر شکن است که، اشک تخفیفش نمی‌دهد! اما آنچه از درون کوچک و بزرگ، تراوش کرده و می‌کند؛ یک حقیقت است؛ # انتقام _ سخت.

حاج قاسم را همه عاشق بودند.آغوشش برای همه جا داشت.برای همین، بالاترین معادله‌ی عالم را، جوری حل کرد؛ که همه بفهمند.نه فقط اهل عشق.

حال در این فقدان بزرگ و در پی ترور ناجوانمردانه سپهبد شهید سلیمانی، ‌ایران اسلامی یکپارچه سیاهپوش عزای این فقدان شد و بزرگ و کوچک، مرد و زن برای این مرد بزرگ مقاومت خون گریستند.خانواده‌های شهدای مدافعان حرم بارها بارها اذعان کردند که گویی باری دیگر پدر خود را از دست داده اند و دگر باره رخت عزا بر تن پوشیدند.

و اما نوجوانانی که عکس سردار سپبهد سلیمانی را بر گوشه‌ای از پیراهن خود آویزان کردند تا به دشمنان بگویند اگر " قاسم سلیمانی " را از ما گرفتید به یاد داشته باشید قاسم‌های دیگر در راهند.

دانشجوی دختری که در گوشه‌ای از خیابان به عکس شهید بزرگوار " حاج قاسم سلیمانی "خیره شده است می پرسم چه احساسی داری ؟ می‌گوید: «با تغییر تصویر پروفایل‌های خود در پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی به تصویر سردار سلیمانی، به دشمنانمان می‌گوییم نخواهیم گذاشت با بازی‌های رسانه‌ای تان جای مقتول و قاتل را عوض کنید».

عقیله ملازاده مادر مدافع حرم شهید "محمود رادمهر" با بیان اینکه شهادت سردار سلیمانی موجب انسجام بیشتر جبهه مقاومت و ایستادگی بیشتر در برابر جبهه باطل خواهد شد ، ادامه می دهد: شیطان بزرگ آمریکا و ترامپ بدانند که ایران اسلامی و محور مقاومت، پُر است از تربیت یافتگان و تشنه‌گان شهادت که همچون سردار سلیمانی آماده نبرد با آنان هستند.

امام جماعتی که از مسجد جامع ساری خارج می شود از حال و روزش پیداست که غم سنگینی بر سینه اش احاطه کرده است از سردار دلها حاج قاسم سلیمانی می پرسم و در پاسخ می گوید:شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با شهادتش عرصه‌ای دیگر از دلاوری و ایثار را در تاریخ انقلاب اسلامی گشود و تربیت شدگان بیشمار مکتب ولایت‌مداری این شهید در محور پر افتخار مقاومت به زودی بزرگترین انتقام تاریخ را از آمریکای جنایتکار خواهند گرفت.

این سردار بزرگ ، آنقدر برای ملت ایران اسلامی عزیز است که هر یک از استان‌ها در کمپین جداگانه خواستار ورود پیکر مطهر حاج قاسم سلیمانی به استانشان بودند و  دیار علویان نیز کمپین خود را با این عنوان که " سردار منتظریم " به راه انداخت.

آری! حاج قاسم شخصیت محبوبی بود که مورد علاقه همه ایرانیان با هر تفکر و نگرش سیاسی بود،شهادت مالک اشتر زمان حاج قاسم سلیمانی ضایعه و خسارتی بسیار سنگین برای اسلام و ایران اسلامی است بطوریکه مقام معظم رهبری در بیانه ی خود پس از به شهادت رسیدن حاج قاسم سلیمانی فرمودند :« شهادت پاداش تلاش بی وقفه‌ی او در همه‌ی این سالیان بود، با رفتن او به حول و قوه الهی کار او و راه او متوقف و بسته نخواهد شد ، ولی انتقام سختی در انتظار جنایتکارانی است که دست پلید خود را به خون او و دیگر شهدای دیشب آلودند».

آمریکا بار دیگر با تکرار اقدامی تروریستی در به شهادت رساندن سردار سرافراز، قاسم سلیمانی نشان داد خود را ملتزم به هیچ یک از قواعد و هنجارهای بین‌المللی ندانسته ، با بی‌مسئولیتی تمام، وضعیت پیچیده و بحرانی منطقه رادر شرایط بسیار نگران کننده قرار داده است.

مردم مازندران با حضور و اجتماع عظیم و پرشور خود در مساجد و اماکن مذهبی در پی شهادت سردار قاسم سلیمانی و همرزمانش در مناطق مختلف استان عشق و علاقه قلبی خود را به این سردار بی ادعا نشان داددند.

در این اجتماع عظیم، عزاداران با محکوم کردن اقدام تروریستی آمریکا و جنایت آنان در شهادت سردار جبهه مقاومت، در سوگ این شهید والامقام به عزاداری پرداختند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز