خبرگزاری کار ایران

با حضور جمعی از کارگران و بازنشستگان برگزار شد؛

مراسم پاسداشت رشادت ها و ایثارگری های سردار بزرگ اسلام و انقلاب

asdasd
کد خبر : ۸۵۶۴۰۵

مراسم پاسداشت رشادت ها و ایثارگری های سردار بزرگ اسلام و انقلاب، سپهبد شهید قاسم سلیمانی به همت تشکیلات بازنشستگان تامین اجتماعی قائمشهر برگزار شد.

به گزارش "ایلنا" از قائمشهر،در این مراسم روحانی و باشکوه که عصر امروز دوشنبه به همت خانه کارگر و کانون بازنشستگان تامین اجتماعی استان با حضور نمایندگان بازنشستگان چند شهر مازندران وتنی چند از مدیران برگزار گردید، حضار به نمایندگی از سوی کانون های بازنشستگی استان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید والامقام، سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و شهیدان مقاومت، خواهان انتقام خون پاک این شهیدان و پاسخ محکم و کوبنده نظام جمهوری اسلامی به کفرجهانی به خصوص سران آدم کش آمریکا شدند.

دراین مراسم باشکوه، نمایندگان بازنشستگان مازندران با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ براسراییل، مراتب انزجار خویش را به جنایات آمریکا اعلام داشته و خواستار پاسخی دندان شکن از سوی ایران شدند.

" نصرالله دریابیگی" رییس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران و از فعالان باسابقه جامعه کارگری، درسخنانی ضمن عرض تبریک وتهنیت به مناسبت شهادت مظلومانه سردار دل ها، شهید حاج قاسم سلیمانی و ابومهندس نایب رییس فرمانده حشد شعبی عراق  و همرزمان شهید ایشان ،به رهبر معظم انقلاب و ملت شریف و جامعه شریف کارگری، تاکید کرد: تشکیلات خانه کارگر در سراسر کشور و مازندران عزادار عروج ملکوتی سرداران شهید جبهه مقاومت است و اقدامات تروریستی آمریکای جهانخوار را به شدت محکوم می نماید.

"دریابیگی" با اشاره به جنایات امریکا در۴۰ سال گذشته و ترور فیزیکی بسیاری از مسئولان نظام جمهوری اسلامی ایران همچون شهید بهشتی، رجایی و باهنر و هزاران نفر از مردم بی گناه ایران، گفت؛امروز آمریکای تروریست یکی ازسربازان صادق ولایت ، عاشق انقلاب و مردم و همراه و همدرد مظلومان جهان اسلام، سردار بزرگوار؛ سپهبد حاج قاسم سلیمانی و یاران وفادارش در سرزمین عراق را به شهادت رسانده و میلیونها ایرانی و دهها میلیون از آزادی خواهان دنیا به سوک این سردار بزرگ نشسته اند.

رییس کانون بازنشستگان مازندران با اشاره به استقبال دهها میلیونی دوستداران حاج قاسم سلیمانی از پیکر مطهر ایشان و شهدای مقاومت در عراق و ایران، این شهید والامقام را مظهر انسجام و وحدت ملی دو کشور مسلمان توصیف کرد و گفت؛ حاج قاسم درعمل ثابت کرد که سربازبی ادعای جبهه اسلام و ولایت فقیه است و زندگی و نحوه شهادتشان همچون سید و سالارشهیدان امام حسین علیه السلام بود.

دریابیگی تاکید کرد: جامعه کارگری و بازنشستگان عاشقان واقعی ولایت و رهبری با وجود تمامی مشکلات، برعهد خویش در حراست ازآرمان های امام راحل و پیروی از فرمانده و رهبرعظیم الشان خود ایستاده و هیچگاه ازخط سرخ شهادت عقب نخواهد نشست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز