خبرگزاری کار ایران

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران :

جایزه کتاب سال مازندران برگزار می شود

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۳۸۹

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از تمدید ارسال آثار به جشنواره کتاب سال مازندران خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،عباس زارع با اعلام این خبر اظهار کرد : با توجه به استقبال خوب ناشران، نویسندگان و پژوهشگران از این جشنواره، مهلت ارسال آثار را تا 30 دی ماه تمدید کردیم.

وی هدف از برگزاری این جایزه را حمایت مادی و معنوی ، ترغیب نویسندگان، ناشران و پژوهشگران عنوان کرد و گفت: در بخش تالیف کتاب با موضوع مازندران، جایزه ویژه ای درنظر گرفته ایم تا علاوه بر حمایت از نویسندگان بومی، به احیای فرهنگ بومی نیز توجه کرده باشیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ،گفت: علت اینکه این دوره از جایزه کتاب سال را در بازه زمانی 93 تا 97 درنظر گرفته ایم این است که آثار نویسندگان و ناشران در دوره های قبل از سال جاری، از نگاه و نظر خوانندگان دور نماند و بتوانیم بهترین های این سالها را نیز معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه برگزاری این جایزه در سالهای آتی فقط به بررسی آثار منتشر شده در یک سال می پردازد، گفت: امیدوارم با معرفی آثار برگزیده، مردم کتاب دوست و اهل مطالعه استان مازندران بتوانند استعدادها و آثار جدید را بهتر بشناسند.

علاقمندان برای شرکت در این جایزه می توانند به واحد پژوهش اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران مراجعه و آثار خویش را تحویل دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز