خبرگزاری کار ایران

با حضور اعضای هیات اجرایی خانه کارگر استان صورت گرفت؛

برگزاری سومین جلسه ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۵۸۴

صبح امروز با حضور اعضای هیات اجرایی خانه کارگر استان سومین جلسه ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،صبح امروز سومین جلسه ستاد انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی  با حضور اعضای تشکیلات خانه کارگر استان در خانه کارگر قائمشهر برگزار گردید.

نصرالله دریابیگی،دبیر اجرایی خانه کارگر  در این جلسه ضمن اهمیت و سرنوشت ساز بودن انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی،گفت:به برکت این انقلاب و برگزاری انتخابات مردم سرنوشت خود را به دست و انتخاب خود رقم می زنند.

وی ادامه داد: دشمنان جمهوری اسلامی ایران همواره با سنگ اندازی ها و دسیسه های خود سعی بر بی اعتمادی مردم نسبت به این انقلاب مقدس داشته اند اما مردم همواره با حضور خود در عرصه های مختلف مانند  شرکت و مشارکت در انتخابات نقشه های آن ها را نقش بر آب کرده اند.

رئیس کانون بازنشستگان تامین اجتماعی مازندران با اشاره به اینکه کارگران و بازنشستگان در بدترین شرایط معیشتی و درمانی به سر می برند،افزود: در طول انقلاب کارگران و بازنشستگان همواره از مظلوم ترین اقشار جامعه بودند و هستند اما با تمامی فشارها و مشکلات هیچگاه به آرمان های این انقلاب و امام راحل پشت نکردند و همواره در تمامی شرایط و بحران ها در خط مقدم انقلاب اسلامی ایران ایستاده اند.

دریابیگی در خصوص انتخاب کارگران و بازنشستگان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی گفت: در انتخابات آتی،تشکیلات کارگری و بازنشستگی به کاندیدایی رای خواهد داد که خود از جنس کارگران بوده باشد و درد و رنج کارگران و بازنشستگان را درک کرده باشد.

وی ادامه داد: نمایندگانی که در دور قبل از کارگران و بازنشستگان رای گرفتند و بعد از انتخاب شدن همه تعهدات و قول های خود در خصوص رفع مشکلات آنان را از یاد بردند،قطعا در این دور مورد حمایت جامعه و تشکیلات کارگری نخواهند بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز