خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

شرکت های دانش بنیان روی مشکلات استان متمرکز شوند

asdasd
کد خبر : ۸۵۰۰۰۵

استاندار مازندران گفت: شرکت‌ها و واحدهای فناور روی مشکلات استان و حل آنها تمرکز کنند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،احمد حسین زادگان شامگاه امروز یکشنبه در نشست با شرکت های دانش بنیان شرکت کننده در نمایشگاه الکامپ استان مازندران با بیان اینکه کارآفرینان با خلاقیت و نوآوری در جهت توسعه کشور،استان نقش مهمی دارند،اظهار کرد: شرکت‌ها و واحدهای فناور روی مشکلات استان و حل آنها تمرکز کنند.

وی پس از بیان مشکلات کارآفرینان به اراِئه تسهیلات کم بهره به شرکت های دانش بنیان و حمایت های مالی و فنی از این واحدها در استان تاکید کرد و افزود: شرکت های دانش بنیان در بخش های مختلف استان نظیر کشاورزی،صنعت،گردشگری بطور جد ورود پیدا کنند.

استاندار مازندران گفت: این استان همچنان با وجود برخورداری از واحدها فناور از مشکلاتی چون پسماند رنج می برد که این مساله نیز باید یکی از اولویت های مهم شرکت های دانش بنیان استان باشد.

وی با اشاره به سامانه " نمتا " ،افزود: نظام مدیریت مشارکتی توسعه استان مازندران راه را برای ارتباط ایده پردازان با دولت هموار کرده و با ثبت نام می‌توانند پیشنهادات و ایده های خود را ارائه کنند.

استاندار مازندران ،گفت: هدف این سامانه افزایش و ایجاد همدلی بین مردم و توسعه مازندران است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز