خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

بازگشت واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال به چرخه تولید از اولویت های دولت است

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۸۳۲

استاندار مازندران گفت: بازگشت واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال به چرخه تولید از اولویت های دولت است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، احمد حسین زادگان پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیل و رونق تولید که در استانداری مازندران برگزار شد،اظهار کرد: چنانچه شرکت های ورشکسته در استان مازندران شرایط آن را دارند به چرخه تولید بازگردند باید کمکشان کنیم .

وی با تاکید بر حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی افزود: تلاش می کنیم  تا بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی  شناسایی شده را با کمک دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها حل کنیم.

استاندار مازندران گفت: بازگشت واحدهای تولیدی راکد و نیمه فعال به چرخه تولید از اولویت های دولت است.

حسین زادگان با اعلام اینکه 122 واحد تولیدی در بخش صنعت ،معدن و تجارت برای بخشودگی جرائم  مورد بررسی قرار گرفت، گفت: 169 طرح به بانک ها برای بررسی معرفی شدند که از این تعداد 66 طرح تایید، 76 طرح رد و 27 طرح در روند بررسی مجدد قرار گرفت.

وی افزود: در بخش صنعت، معدن و تجارت صنوف تولیدی 70 طرح مطرح شد که 19 طرح تایید شده، 39 طرح رد و 12 طرح در زمره بررسی مجدد قرار گرفت.

حسین زادگان گفت: در حوزه جهاد کشاورزی ،109 طرح مطرح ،87 طرح مورد تایید و 22 طرح دیگر نیاز به بررسی دوباره دارد.

وی ادامه داد:  به طور کلی در صنعت، معدن و تجارت مازندران 476 طرح مطرح و 123 مورد از آن تأیید، 252  طرح رد و 101 طرح نیاز به بررسی مجدد دارد.

حسن خیریانپور در ادامه با بیان اینکه  با بیان اینکه رسیدگی و پیگیری مسائل و مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی از جمله مهمترین اولویت های استان است،اظهار کرد: دستگاه های اجرایی و بانک های عامل در پرداخت بسته رونق تولید به این واحدها از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی افزود: کمک به تولید کننده ،برنامه نظام جمهوری اسلامی و دولت است از اینرو به واحدهایی که تلاش کردند تولید خود را حفظ کنند اما در مواجه با شرایط اقتصادی جامعه دچار مشکل شدند؛ کمک می کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری مازندران برگزاری جلسات کارگروه تسهیل را اتخاذ تصمیم درست برای رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی دانست و گفت: مصوبات تصویب شده در این جلسه بطور دقیق بررسی و پیگیری می شود.

خیریانپور افزود: ازتمامی ظرفیتهای ستاد تسهیل و رفع موانع تولید برای ایجاد بهبود و گره گشایی در راستای مشکلات واحدهای تولیدی بهره گیری می کنیم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز