خبرگزاری کار ایران

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد خبر داد:

پرداخت خسارت سیل به 280 کشاورز محمودآبادی

asdasd
کد خبر : ۸۴۹۵۹۸

مدیر جهاد کشاورزی محمودآباد گفت: به 286 نفر از کشاورزان شالیکار محمودآبادی که درخواست غرامت آنان به بانک کشاورزی ارسال شد غرامت پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا،احمد صادقی گفت: امسال سه هزار و 415 هکتار از مجموع 17 هزار و 545 هکتار اراضی شالیزاری شهرستان محمودآباد توسط دو هزار و 552 از شالیکاران بیمه شد.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان محمودآباد افزود: با توجه به خسارت ناشی از وقوع بارندگی سیل آسا، طوفان اواخر اسفند 97 و نیز خسارت باران سیل آسا در تیرماه امسال، به 286 نفر از کشاورزان شالیکار این شهرستان که درخواست غرامت آنان به بانک کشاورزی ارسال شد غرامت پرداخت می شود.

صادقی با بیان اینکه که سال زراعی گذشته تمامی درخواست ها  شامل خسارت خزانه و غرامت ناشی از ورس برنج توسط کارشناسان ارزیاب بررسی و برای پرداخت تائید شد، اظهار داشت: تاکنون 310 هکتار توسط 250 برنجکار تحت پوشش بیمه قرار گرفت.

وی درخصوص تأمین سوخت کشاورزان گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریورماه چهار هزار و 592 درخواست کشاورزان توسط مراکز جهاد کشاورزی بررسی و تائید شد که سه میلیون و 700 هزار لیتر آن نفت گاز و 450 هزار لیتر نفت سفید بود.

صادقی درخصوص نهاده های کشاورزی گفت: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه سه هزار و 611 تن کود شیمیایی بین کشاورزان این شهرستان توزیع شد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز