خبرگزاری کار ایران

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران:

پول حق عضویت شما را صرف حقوق کارگران کردیم / امروز جنگ فقیر و غنی است

asdasd
کد خبر : ۸۴۷۶۷۰

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با اشاره به اینکه دو میلیارد تومان از پول حق عضویت شماصرف کارگرانی شد که حقوق نگرفتند؛ گفت: امروز جنگ نابرابری فقر و غنا است و قدرتمندان قدرت دارند و در انتخابات 4 میلیارد تومان هزینه می‌کنند و به مجلس می روند و از حق ما دفاع نمی کنند.

به گزارش ایلنا، نصرالله دریابیگی در جمع اعضای خانه کارگر مازندران افزود: قانون کار به عنوان محوری ترین قانون بعد از قانون اساسی است که اجرای درست آن نقش بسزایی در کشور و امور کارگران دارد. 

دریابیگی افزود:به رغم همه سختی هایی که داریم و خرج و دخل هایی که درست نیست و مشکلات درمان و معیشتی و درد و رنج فرزندان، انتخابات حکم ناموس ماست و باید در انتخابات شرکت کنیم و قهر نکنیم.

دریابیگی گفت: ما در انتخابات به قول و قبیله رای نمی دهیم به کسانی رای می دهیم که نوکری مردم برای آنان برند باشد.

وی با اعلام اینکه حق عضویت خانه کارگر مشکل گشاست؛ تصریح کرد:‌دو میلیارد تومان از پول حق عضویت شما به کارگرانی که حقوق نگرفتند؛ کمک کردیم و این خیرات حضور شماست.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران گفت: 50هزار عضو خانه کارگر مازندران هستند که از این تعداد 22هزار نفر حق عضویت خود را تمدید نکردند که کم کاری است.

وی افزود: کارگر و  بازنشسته، باید قدرت داشته باشد و خداوند در قرآن به حاکمیت مستضعفان بشارت داده است.

وی گفت: همسان سازی حقوق کارگران با توجه به اینکه قانون شد در هاله ای از ابهام است.

دبیر اجرایی خانه کارگر مازندران با بیان اینکه امروز دولت بیش از 250میلیارد تومان به سفره ما به تامین اجتماعی بدهکار است؛ تصریح کرد: امروز تلاش دارند که بانک رفاه را که برای کارگران است و باید در خدمت کارگران باشد را از ما بگیرند.

دریابیگی گفت: باید با هم یادبگیریم و کار کنیم و نگذاریم از رای ما استفاده کنند و ما را فراموش کنند و باید تلاش کنیم تا از جمع خود استفاده کنیم و درد هم را بفهمیم.

وی افزود: امروز درد ما عدم درک واقعیت ها ا ست و باید درک واقعیت ها را با هم تمرین کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز