خبرگزاری کار ایران

یادداشت ؛

آقای استاندار ؛ ز تعارف کم کن و بر مبلغ افزا

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۹۱۴

این روزها "پاسخگویی" به واژه ای بیگانه تبدیل شده و مسئولان محترم گویی افکار عمومی را قابل نمی دانند که درباره آنچه کرده اند، گزارشی ارائه کنند؛ و شاید هم مطلبی برای گفتن ندارند و ترجیح می دهند سکوت کنند!

ایلنا ؛ دولت تدبیر و امید از زمانی که مستقرشد؛ با مردم عهد بست  صادق باشد و با آنان شفاف سخن بگوید؛ آقای  روحانی همان ابتدای کار قول داد  ظرف 100 روز آینده اولین گزارش کاری خود را به مردم ارائه دهد؛ که تا امروز هیچ خبری از عمل به آن وعده‌ها نیست.

ظاهراً مدیران محترم در مازندران تنه‌شان به برخی از مسئولان دولتی در تهران خورده و افکارعمومی را مستحق دانستن نمی دانند؛ این بزرگواران پست می‌گیرند و ماه‌ها می گذرد و دریغ از یک اطلاع رسانی ساده! اینجا همایش مدیرانی است که فکر می کنند نیازی نیست از کارکردشان گزارشی ارائه شود و شاید ما توقع امان بالا رفته و نیازی نیست بگویند چه کرده ایم ؛ حتی بعد از گذشت سه ماه!

بگذارید روشن‌تر منظورم را بیان کنم ؛ چند‌ماه  پیش مدیر کل ‌بهزیستی استان مازندران کنار گذاشته شد  و مدیر دیگری  بر مسند نشست ؛ ایشان حدود پنج ماه است که با حکم سرپرستی؛ بهزیستی مازندران را مدیریت می کند اما  معلوم نیست  چرا تکلیف این سازمان را روشن نمی کنند که آیا  مدیر جدید ماندنی است یا خیر.  البته در این باره حرف و حدیث هایی به گوش می رسد که قصد نداریم به آنها اشاره کنیم. فقط کوتاه بگویم که گویا دست‌هایی ‌پشت پرده این جابه‌جایی‌ها است از طرف دیگر هم شنیده شد که صلاحیت سرپرست محترم بهزیستی استان دو مرتبه مورد تایید مراجع قرار نگرفته و...

در این زمانه که مشکلات افراد سالم روز افزون است ای کاش کاری کنیم که رنج‌های ناتوانان و کم‌توانان  بهزیستی و خانواده‌های تحت پوشش آنها  از  بی مسئولیتی برخی افزایش نیابد.

آقای استاندار ؛خطابم به شما نیز هست، اول اینکه لطفا تکلیف مدیران بلاتکلیف خود را روشن کنید و دوم آنکه  از مدیران و سرپرستان ادارات و نهادهای زیر مجموعه خود بخواهید هر چند مدت یکبار گزارشی از عملکرد خود به رسانه‌ها ارائه دهند تا همگان بدانند که مدیران بیشتر از آنکه سخنگو باشند ، پاسخگوی مطالبات مردم هستند. همانی مردمی که از آنها توقع دارید تا در اسفند ماه  بار دیگر  به صحنه بیایند. 

محمد درخشنده - سرپرست ایلنا(ی) مازندران

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز