خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر ساری:

بودجه سال 99 شهرداری ساری شفاف و قابل اجرا باشد/ ضرورت تعادل و توازن در پاسخگویی به نیازهای شهری

asdasd
کد خبر : ۸۴۶۶۴۶

رئیس شورای شهر ساری با اشاره به جلسات سیاستگذاری بودجه سال 99 شهرداری این شهر، گفت: انتظار داریم که بودجه ای شفاف و قابل اجرا نوشته شود و یک توازن و تعادل نیز در پاسخگویی به نیازهای عمرانی و فرهنگی ایجاد شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، علیجان شمشیربند در شصت و یکمین جلسه شورای شهر ساری که با دستور کار طرح نامه ها و مصوبات کمیسیون ها برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به تغییرات مدیریتی در شهرداری، مردم منتظرند که اتفاقات خوبی در شهر رخ دهد چراکه اصولا تغییرات در هر سیستمی با هدف پیشرفت صورت می گیرد و ما هم به نتیجه تغییرات در شهرداری امیدواریم.

وی افزود: آنچه که در مورد عملکرد شهرداری حائز اهمیت است این است که توقع شهروندان از شهرداری بیش از دیگر ادارات بوده و جای خرسندی است که شهرداری تلاش می کند با برنامه ریزی و اولویت بندی در جهت تحقق این منظور حرکت کند.

رئیس شورای شهر ساری به مجموعه نهاد مدیریت شهری، توصیه کرد که خدمات رسانی به شهروندان را با یک کار تیمی و در جهت جلب رضایت مردم انجام دهد و در این راستا شورای شهر علاوه بر تصمیم گیری، قطعا از طریق نظارت مستمر و هدایتگری به شهرداری در پیشبرد امور کمک خواهد کرد.

شمشیربند گفت: البته تضارب آرا در شورا امری طبیعی است و ما در شورای شهر هر میزان هم که اختلاف سلیقه داشته باشیم، آنچه را که تصویب می کنیم نظر همه اعضاست.

وی درباره مراقبتهایی که باید در رابطه با بحث انتخابات و فعالیتهای تبلیغی کاندیداها صورت بگیرد، با توجه به انتظاراتی که قبلا توصیه شد، از مدیران و کارکنان شهرداری خواست تا در عمل به توصیه ها کوشا باشند و کاندیداها نیز چنانچه برای شهر و شهروندان و شهرداری دغدغه دارند، این دلسوزی ها و کمک ها را برای زمانی بگذارند که رأی آورده اند.

شمشیرند درباره عمران شهری تاکید کرد: علاوه بر تسریع در اتمام پروژه های در دست اجرا، شهرداران مناطق، نیازهای عمرانی سطح شهر را رصد کرده و رفع آن را در دستور کار قرار دهند.

رئیس شورای شهر ساری با اشاره به جلسات سیاستگذاری بودجه سال 99 شهرداری، اظهار کرد: انتظار داریم که بودجه ای شفاف و قابل اجرا نوشته شود و در برنامه پیوست بودجه نیز با در نظر گرفتن نیازهای شهر و الزامات بودجه، ضمن پیش بینی یک روند افزایشی در تعداد پروژه ها، یک توازن و تعادل نیز در پاسخگویی به نیازهای عمرانی و فرهنگی ایجاد شود.

وی با اشاره به 25 آذر روز پژوهش گفت: پژوهشگران پرتلاش که با همت خود علم و دانش را از سکون و ایستایی به تحرک و پویایی هدایت می کنند، برای ما محترم هستند و اساسا فعالیتهای پژوهشی از شاخص های پیشرفته به شمار می آید و موفقیت در فعالیتهای مختلف، به نوعی وابسته به گسترش اقدامات پژوهشی است و این امر در مورد فعالیتهای نهاد مدیریت شهری نیز صدق می کند.

شمشیربند افزود: با عنایت به همین ضرورت و اهمیت آن بوده است که مرکز پژوهش در شورای شهر ساری شکل گرفته اما می دانیم که فعالیت و موفقیت در آن ابتدا نیازمند رویکرد پژوهشی در مجموعه است؛ یعنی پیش از هر تصمیمی وضعیت موجود را مطالعه و مشاهدات خود را تجزیه و تحلیل کنیم و بهترین راهبرد را برگزینیم.

این عضو شورای شهر ساری با بیان اینکه با وجود مرکز پژوهش در شورای شهر، باید به سمتی برویم که طرح ها و تصمیمات شورا پژوهش محور شود، اظهار کرد: در مرحله بعدی نیاز به جای گیری مطلوب مرکز پژوهشهاست و انتظار می رود شهرداری فضای مناسبی را برای استقرار آن در نظر بگیرد تا هر چه زودتر از ظرفیت های مرکز پژوهش ها در راستای بهبود کارکردها بهره ببریم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز