خبرگزاری کار ایران

نائب رئیس اتاق بازرگانی سامارا روسیه:

15 درصد از ظرفیت های تجاری روسیه در استان سامارا وجود دارد

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۹۴۶

نائب رئیس اتاق بازرگانی سامارا روسیه گفت:15 درصد از ظرفیت های تجاری روسیه در استان سامارا وجود دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا، الکسیپ‌پو امروز21آذر در جمع فعالان اقتصادی و تجاری مازندران ضمن تحسین قابلیت های اقتصادی و صادراتی استان مازندران، گفت: با سفر به این استان شمالی به دنبال توسعه مناسبات اقتصادی و تجاری با مازندران هستیم.

وی با اعلام اینکه با شناخت کافی وارد استان مازندران شدیم، یادآورشد: غیر از مازندران با فعالان اقتصادی استان‌های کشور اسلوانی، چین، هند، سوئیس و قزاقستان تفاهمنامه امضا کردیم.

نائب رئیس اتاق بازرگانی سامارا روسیه با اعلام اینکه 15 درصد از ظرفیت تجاری روسیه توسط استان سامارا انجام می‌شود، اظهار کرد: ظرفیت صادرات 100هزار تن در بخش تأمین نیازمندی‌های غله استان مازندران در استان سامارا روسیه وجود دارد.

وی با بیان اینکه در صورت تمایل می‌توانیم از ظرفیت مازندران برای ترانزیت کالا هم استفاده کنیم، افزود: به جهت تحریم و مشکلات انتقال ارز به ایران می توانیم مبادله کالا به کالا با مازندران داشته باشیم.

الکسیپ‌پو از آمادگی استان سامارا روسیه برای تأمین نیازمندی‌های قطعات خودرو در ایران خبر داد و گفت: همچنین می توانیم در قبال واردات غله به مازندران نفت سبک ایران را خریداری کنیم.

به گزارش ایلنا، هیأت تجاری روسیه روز گذشته وارد مازندران شده و قرار است امروز پس از بازدید از چند مجموعه تولیدی استان مازندران را به مقصد سامارا ترک کند.

23 نفر از فعالان اقتصادی و تجاری استان سامارا روسیه چهارشنبه (20آذرماه)  برای بازدید از قابلیت‌های تولیدی و تجاری استان مازندران و نشست با فعالان اقتصادی  وارد ایران اسلامی شدند .

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز