خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی شهرستان نور خبر داد:

کشف 7 تن چوب جنگلی قاچاق در نور

asdasd
کد خبر : ۸۴۵۳۴۰

فرمانده انتظامی شهرستان نور، از کشف 7 تن چوب آلات جنگلی قاچاق از 2 خودروی وانت نیسان در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ محمدزمان شالیکار با اعلام این خبر افزود: در پی اعلام خبری مبنی بر برداشت غیر مجاز چوب از جنگ های اطراف این شهرستان توسط 2 قاچاقچی محصولات جنگلی، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، افزود: ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی متهمان را شناسایی کردند.

وی خاطر نشان کرد: پس از هماهنگی های قضائی متهمان دستگیر شدند و در بازرسی از خودروهای آنان در مجموع 7 تن چوب جنگلی قاچاق کشف شد.

سرهنگ شالیکار ارزش چوب های قاچاق کشف شده را بالغ بر 170 میلیون ریال عنوان کرد و در ادامه، اظهار داشت: محصولات قاچاق کشف شده به اداره منابع طبیعی شهرستان تحویل و متهمان نیز پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز