خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خبرداد:

احیای بیش از 20 هزار طرح اقتصادی/نساجی قائمشهر به چرخه تولید بازگشت

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۷۸۰

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) گفت:حدود 20 هزار و 500طرح با سرمایه گذاری هزار و 500میلیارد تومان یک سال و نیم گذشته در کشور احیاء شد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری ، رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام امروز در حاشیه بازدید از کارخانه نساجی مازندران در قائمشهر به تنظیم طرح جامع ستاد اجرایی حضرت امام اشاره و اظهار کرد: در این طرح بنگاه‌های اقتصادی تعطیل یا واحد‌های صنعتی نیمه فعال در بخش‌های متوسط ، کوچک و بزرگ احیاء می‌شوند.

وی افزود: حدود 20 هزار و 500 طرح با سرمایه گذاری هزار و 500 میلیارد تومان یک سال و نیم گذشته در کشور احیا شد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)  با بیان اینکه هم اکنون واحد‌های صنعتی زیادی از 3 هزار و 700 شهرک صنعتی در سطح کشور به دلیل کمبود منابع اعتباری و مواد اولیه تقریباً تعطیل یا نیمه تعطیل است، گفت: حدود 4 هزار و 700میلیارد تومان از سرمایه‌های معطل شده در این مدت احیا شد.

وی با یادآوری اینکه محصولات کارخانه نساجی مازندران روزگاری نه چندان دور به کشور‌های اروپایی صادر می‌شد، گفت: برای جلوگیری از واردات پارچه و کاهش وابستگی به روند سرمایه گذاری و تولید سرعت بخشیده ایم. 

مخبر از مشارکت 17 میلیارد تومانی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام برای احیا کارخانه نساجی مازندران خبر داد و تصریح کرد: میزان تولید پارچه هم اکنون در این کارخانه یک میلیون متر در ماه است که با نصب و راه اندازی دستگاه‌های ریسندگی ظرفیت تولید پارچه به یک و نیم میلیون متر در ماه افزایش خواهد یافت.

وی ادامه داد: هم اکنون 350 نفر در این واحد صنعتی مشغول به کار هستند، که با اجرای این طرح ظرفیت اشتغال به دو برابر افزایش می‌یابد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز