خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در مازندران تاکید کرد:

ضرورت احیای نساجی قائمشهر و بهشهر

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۷۷۹

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به مشکلات صنعت نساجی در قائمشهر و بهشهر بیکاری بخش زیادی از کارگران مازندرانی، بر لزوم احیای مجدد این کارخانه‌ها تأکید کرد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،حجت الاسلام محمدباقرمحمدی لائینی عصر امروز در دیدار با محمد مخبر رئیس ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با اشاره به فعالیت های ارزشمند بنیاد برکت ،اظهار کرد:بنیاد برکت با ورود به بخش های مختلف محرومیت زدایی، زیربنایی،فرهنگی و اقتصادی نقش مهمی ایفا می کند و در حوزه های ایجاد بازسازی و بهسازی صنعت،مساجد و... هزینه های خوبی کرده است.

وی به مشکلات اقتصادی جامعه بواسطه تحریم های دشمن اشاره کرد و افزود: برای حل اقتصاد بیمار کشور نیازمند برنامه ریزی درست و منطقی هستیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: چشم انداز ما در اقتصاد مقاومتی باید دستیابی به اقتصادی باشد که در آن بتوان با بهره گیری از امکانات درونی کشور و بدون چشم داشت به دست قدرت های جهان،با تمام قدرت به سمت اهداف خود حرکت کنیم.

وی با اشاره به تحریم ها و بیان اینکه گاهی برخی از مشکلات نظیر تحریم سبب بازگشایی دیگر مشکلات می شود،افزود: کشور ما بدون اقتصاد نفتی نیز غنی است.

حجت الاسلام محمدی لائینی اقتصاد منهای نفت را راه مبارزه با تحریم ها دانست،ادامه داد: ما در جنگ اقتصادی تحمیلی قرار داریم و باید در این شرایط برای اقتصاد بدون نفت برنامه ریزی کنیم.

وی بر ضرورت توسعه و تقویت اقتصاد در بخش خرد و خانواده تأکید کرد و افزود: امکانات باید به اقشار کم ‌درآمد و مستضعف تزریق شود.

نماینده ولی فقیه در مازندران به اقدامات بنیاد برکت در بخش تحقق شعار سال رهبری مبنی پررونق تولید اشاره کرد و خواستار توجه جدی همه دستگاه‌ها به این شعار شد.

حجت‌الاسلام محمدی لائینی با اشاره به مشکلات صنعت نساجی در قائمشهر و بهشهر بیکاری بخش زیادی از کارگران مازندرانی، بر لزوم احیای مجدد این کارخانه‌ها تأکید کرد.

وی به هزینه ‌های سنگین درمان ناباروری در کشور اشاره و تصریح کرد: بنیاد برکت برای درمان ناباروری و بیماری‌های خاص کمک ‌کار مردم باشد.

حجت‌الاسلام محمدی لائینی بابیان اینکه مازندران برخلاف ظاهر خوب دچار مشکلات جدی است، ابراز امیدواری کرد به همت بنیاد برکت بخش اعظمی از مشکلات محرومین و نیازمندی ‌های ضروری استان مازندران مرتفع شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز