خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

برخورد جدی با متخلفان خرید و فروش آرای انتخاباتی/ تبلیغات زود هنگام رصد می شود

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۴۳۸

استاندار مازندران با بیان اینکه تبلیغات زود هنگام رصد می شود ،گفت: با متخلفین خرید و فروش آرای انتخاباتی برخورد جدی می شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،احمد حسین زادگان در همایش هیات های اجرایی استان مازندران که صبح امروز دوشنبه در سالن همایش دانشگاه آزاد اسلامی ساری برگزار شد،اظهار کرد: نام نویسی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان مازندران با 401 داوطب بدون حاشیه برگزار شد.

وی فلسفه برگزاری این همایش را هماهنگی بیشتر هیات های اجرایی در زمان انتخابات عنوان کرد و افزود: انتخابات از سوی مردم برگزار می شود ،فرمانداران نقش کلیدی در اجرای مصوبات هیات اجرایی در انتخابات مجلس شورای اسلامی دارند.

استاندار مازندران با یادآوری اینکه فرمانداران و هیات های اجرایی از تجارب بالایی در این حوزه برخوردار هستند،گفت: انتخابات مجلس باید در بستری عادلانه و سالم برگزار شود.

وی با تاکید بر امانت داری آرای مردم ،متذکر شد: گاهی افراد برای خرید و فروش آرا در برخی از حوزه های انتخابیه ورود پیدا می کنند ،اعضای هیات اجرایی موظف هستند این مسائل را بخوبی نظارت کنند در صورت مشاهده افراد شناسایی شده را به دستگاه قضایی معرفی کنند.

حسین زادگان با بیان اینکه وظیفه ما تنها اخذ و صیانت رای است،افزود: هر آنچه میزان روابط هیات اجرایی،بازرسی نظارت با فرمانداران افزون تر شود انتخابات بهتری را در حوزه های انتخابیه خواهیم داشت.

وی تصریح کرد: قانون انتخابات جامع و کامل است و اجازه دخل و تصرف و اعمال سلایق شخصی را نمی دهد.

حسین زادگان افزود:استان مازندران پیشتاز تشکیل هیات اجرایی بوده است ، سرعت،دقت در کار بایستی در انتخابات لحاظ شود.

وی قانومندی و بی طرفی را دو اصل مهم در فرآیند انتخابات برشمرد و تاکید کرد که تمامی اماکن و جانمایی صندوق های اخذ رای رصد شود.

استاندارمازندران ،ادامه داد: در فضاهای مجازی دیده می شود برخی از داوطلبان انتخابات مجلس بصورت علنی تبلیغات خود را آغاز کرده اند ،فرمانداران موظف به تذکر کتبی به این افراد هستند.

وی افزود: همچنین سمن ها به لحاظ وظایفی که به آنها محول شده حق ندارند له یا علیه کاندیداهای مشخص ورود پیدا کنند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود و مردم  مازندران 12 نماینده را در این روز راهی مجلس شورای اسلامی می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز