خبرگزاری کار ایران

دبیر ستاد انتخابات مازندران:

انتخابات را در چارچوب قانون برگزار می کنیم/پاسداری از رای مردم

asdasd
کد خبر : ۸۴۴۳۱۴

دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: بر خود مکلف می دانیم که انتخابات دوره یازدهم مجلس یازدهم را در چارچوب قانون برگزار کنیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری، مهدی محمدی در همایش هیات های اجرایی استان مازندران که صبح امروز در سالن همایش دانشگاه آزاد با بیان اینکه همه تلاش می کنیم انتخاباتی قانونمند و باشکوه را در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در استان رقم بزنیم ،اظهار کرد: برگزاری انتخابات تجلی اراده مردم ایران است.

وی افزود: انتخابات دوره دهم قانونمند و بدون مشکل از سوی دولت برگزار شد؛ این روند در این دوره نیز ادامه خواهد شد.

دبیر ستاد انتخابات مازندران گفت: بر خود مکلف می دانیم که انتخابات در چارچوب قانون برگزار شود.

وی با یادآوری اینکه رائ مردم حق الناس است بر پاسداری این حقوق در روز دوم اسفند ماه سال جاری تاکید کرد.

محمدی تصریح کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات سالم و رقابتی با مشارکت حداکثری در مازندران فراهم شده و مراحل انتخابات همزمان با سراسر کشور تا روز دوم اسفند روز شمار خود را طی می کند.

انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز دوم اسفند امسال در سراسر کشور برگزار می‌شود و مردم  مازندران 12 نماینده را در این روز راهی مجلس شورای اسلامی می‌کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز