خبرگزاری کار ایران

امام جمعه ساری :

از هیچ کاندیدای خاصی حمایت نمی کنم

asdasd
کد خبر : ۸۴۳۰۹۵

امام جمعه ساری گفت: به هیچ کاندیدای خاصی نظر ندارم؛ حکیمان را به مجلس می فرستیم.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،حجت الاسلام محمد باقر لائینی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری با تاکید بر تقوا ،تقوای شایسته را لازمه هدایت انسانها دانست و اظهار داشت: خداوند در قرآن از مومنان می خواهد مسلمان زندگی کنند و مسلمان بمیرند.

وی، افزود: خداوند به مؤمنان هشدار می دهد که به هوش باشید. تنها اسلام آوردن کافی نیست، بلکه اسلام خود را تا واپسین ساعات عمر خود حفظ کنید و مراقب باشید جز با اسلام از دنیا بیرون نروید.

امام جمعه ساری به فلسفه بعثت پیامبر اسلام اشاره کرد و گفت:فلسفه بعثت پیامبر اسلام اعتلای ارزشهای انسانی است و هدایت،نور و موعظه رهاورد بعثت رسول اکرم (ص) بوده است.

وی به مناسبت های پیش رو اشاره کرد و سالروز وفات حضرت فاطمه معمومه (س) را تسلیت گفت و فضلیت و معنویت را از شاخصه های این 

حجت الاسلام محمدی لائینی افزود:رهبر در بیانه گام دوم انقلاب رهبر معظم انقلاب اشاره و خاطرنشان کرد که وسوسه ی مال،مقام و ریاست،حتی در علوی ترین حکومت تاریخ یعنی حکومت حضرت علی (ع) کسانی را لغزاند ،پس خطر بروز این تهدید در جمهوری اسلامی هم که روزی مدیران و مسئولانش مسابقه ی زهد انقلابی و ساده زیستی میدادند،هرگز بعید نبوده و نیست.

وی افزود:هرگاه خودمان را از هر چه حب غیر خدایی مانند مال،مقام،شهرت و لذت های دنیایی بیرون کردیم آنوقت است به مقام حکمت دست پیدا می کنیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران به آشوب های اخیر که به بهانه ی افزایش بنزین در کشور رخ داده بود اشاره کرد و گفت:در این جریان عده ای آشوب گر و مزدور که دست نشانده دشمنان بودند به بهانه افزایش بنزین کشور را دچار آشوب کردند در این بین رهبر معظم انقلاب تصمیم سران سه قوا را پذیرفت .

وی ادامه داد: رهبر خود را فدا کرده و تصمیم حکیمانه گرفت و مردم نیز با تاسی از تصمیم ایشان ،صفشان را از آشوبگران جدا کردند؛ تصمیم حکیمانه رهبر و اقدام حکیمانه مردم این توطئه بسیار خطرناک دشمن را خنثی کرد.

حجت الاسلام محمدی لائینی، افزود:مردم مازندران در این فتنه حداقل آسیب ها و آشوب ها را داشتند و برجستگی بسیار ویژه از خودشان نشان دادند همانطور که رهبر معظم انقلاب در حکم اینجانب اشاره کردند که برجستگی های مازندران بزرگ داشته و تقویت شود ،این یکی از برجستگی های دیار علویان است.

امام جمعه ساری ،تصریح کرد: استان مازندران در این جریان بهترین و حکیمانه ترین حرکت و بالاترین بصیریت خود را نسبت به ولایت فقیه را از خود نشان داده است.

وی افزود: اگر می خواهیم مملکت در مسیر درستی ها پیش رود باید شیوه حکمت را در پیش بگیریم و تصمیمات در مسیر حکمت باشد.

حجت الاسلام محمدی لائینی به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و خواستار شد: انتخابات باید بر مبنای حکمت باشد و ببینیم کدام کاندیدا حکیمانه اقدام و تبلیغات می کند و از وسوسه دنیا دور است؛ باید چنین مسئولی را گزینش کنیم.

وی تصریح کرد:به هیچ کاندیدای خاصی نظر ندارم و حمایت نخواهم کرد ، معیار هار ارا ارائه می کنم که یکی از معیارها این است که آدمهای حکیم را به مجلس بفرستیم کسانی که از شهرت،جاه طلبی دور هستند  و اقدام و کارشان حکیمانه خواهد بود.

حجت الاسلام محمدی لائینی ،افزود: تصمیم حکیمانه رهبری و اقدام ملت کشور را تاکنون پیش برده است و کشور ما مملکت حکیمان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران به حکومت سفیهان در دنیا اشاره کرد و گفت: به دنیای سفاهت( بی خردان) اعلام می کنیم کشور ما کشور حکیمان است و جایی برای سفیهان نیست و مقابل سفاهت آنان تا آخر خواهیم ایستاد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز