خبرگزاری کار ایران

تساوی پرگل نساجی و سپاهان؛

شاگردان قلعه‌نویی در شهید وطنی متوقف شدند

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۸۸۳

دو تیم نساجی مازندران و فولاد مبارکه سپاهان از ساعت ۱۶ امروز به مصاف هم رفتند که در پایان با نتیجه ۲ بر ۲ این بازی به تساوی رسید.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از شهرستان قائم‌شهر، دو تیم نساجی مازندران و فولاد مبارکه سپاهان از ساعت ۱۶ امروز به مصاف هم رفتند.

علیرضا حقیقی ،حامد شیری ، رضا علیاری، حسن جعفری، سیدمحمد میری، مجتبی بیژن، میلاد سرلک، علی‌اصغر عاشوری، رضا دهقانی ، علی شجاعی  و محمد عباس‌زاده یازده بازیکن رضا مهاجری در بازی امروز بودند.

پیام نیازمند ، عزت‌الله پورقار ، گئورگی گولسیانی، مهدی کیانی، محمد محبی، سیدمحمد کریمی، رضا میرزایی، علی قربانی، محمدرضا مهدی‌زاده ، شایان مصلح  و امید نورافکن نفرات تیم سپاهان با هدایت امیر قلعه‌نویی را تشکیل دادند.

شاگردان مهاجری که چندهفته‌ای است که خوب نتیجه نمی‌گیرند با کسب سه امتیاز بازی خانگی پا به میدان گذاشتند ولی در یک غافلگیری امید نورافکن گل نخست تیمش را در دقیقه دو بازی به ثمر رساند و همه معادلات نساجی را بهم ریخت.

در ادامه عباس‌زاده و یارانش هرچه تلاش کردند نتوانستند گل خورده را جبران کنند و بازی با برتری سپاهان در نیمه نخست به پایان رسید.

با آغاز نیمه دوم این شاگردان رضا مهاجری بودند که به آب و آتش زدند تا گل خورده را جبران کنند و محمد عباس‌زاده توانست در دقیقه ۵۷بازی این کار را انجام دهد و شور و هیجان را به ورزشگاه شهیدوطنی بازگرداندند.

موتور گلزنی نساجی با گل عباس‌زاده روشن شد و در ادامه مجتبی ممشلی توانست در دقیقه ۶۶گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

شاگردان قلعه‌نویی که برای رسیدن به صدرجدول نیاز به برتری داشتند توسط محمدرضا مهدی‌زاده در دقیقه ۶۸به گل تساوی دست یافتند و در نتیجه بازی با نتیجه تساوی ۲ بر ۲ به پایان رسید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز