خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

داوطلبان انتخابات مجلس از وعده های غیر قابل تحقق پرهیز کنند

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۵۳۰

استاندار مازندران گفت: بیان شعارها و وعده های غیرقابل تحقق ، نظام و هم منتخبین را در آینده دچار مشکل می کند و در چنین فرایندی باید برنامه هایی از سوی داوطلبان برای رای آوری به مردم ارائه شود که قابلیت عمل به آن نیز فراهم باشد.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،احمد حسین زادگان عصر امروز چهارشنبه در بازدید از حوزه انتخابیه شهرستان های ساری و میاندورد مستقر در فرمانداری شهرستان ساری در گفتگو با خبرنگاران با اعلام اینکه تاکنون 99 نفر از نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی در 9 حوزه انتخابیه مازندران در چهارمین روز از ثبت نام نامزدهای انتخاباتی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرده اند ،اظهار داشت: از این تعداد بیشترین نام نویسی در حوزه انتخابیه قائمشهر با 16 نفر و کمترین آن مربوطه به حوزه انتخابیه نور و محمودآباد با 5 نفر بوده است .

وی افزود: شهرستان های بابل و ساری به ترتیب با 15 و 13 نفر در رتبه های بعدی ثبت نامی ها قرار دارند.

استاندار مازندران با بیان اینکه این تعداد در روزهای آتی افزایش می یابند،گفت:افرادی که قصد نام نویسی برای انتخابات مجلس شورای اسلامی را دارند آن را به ساعات پایانی موکول نکنند.

وی با اشاره به فرامین امام راحل که میزان رای مردم است، وفرامین رهبر معظم انقلاب که آرای مردم حق الناس است، خواستار فراهم کردن زمینه مشارکت حداکثری در انتخابات شد.

حسین زادگان با تاکید بر اینکه وظیفه ما اخذ آراست نه جهت دهی به آرا،افزود: به اعتقادات مردم به اینکه به چه کسی رای می دهند؛احترام بگذاریم.

وی با اشاره به تشکیل هیات اجرایی،بیان کرد: هیات اجرایی و نظارت ضمانت های لازم را برای برگزاری یک انتخاب آرام و باشکوه همراه با امنیت کامل را فراهم کنند.

استاندار مازندران گفت:وجود تعامل و همکاری خوب بین هیات های اجرایی و نظارتی در استان مازندران موجب شده تا اعضای هیات های اجرایی نیز در فرصت زمانی مناسب در شهرستان ها تشکیل شود و پیش بینی می شود در 24 ساعت آینده هیات اجرایی در تمام حوزه های 9 گانه انتخاباتی تشکیل شود.

حسین زادگان ،تصریح کرد: اعتقادم این است که مردم از حق خودشان و تکلیفی که پیش بینی شده حتما استفاده می کنند ،چون بسیاری از مشکلات کشور در مجلس قابل حل است ،از اینرو  با انتخاب نمایندگان شجاع،عالم و عادل مردم به مطالبات خود خواهند رسید.

وی افزود: بنا به تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر اینکه بستر مناسب را برای برگزاری انتخاباتی که منجر به انسجام و وحدت ملی می شود ،فراهم کنید با آموزش های لازم به فرمانداران و بخشداران در تحقق این خواسته رئیس جمهور گام بر می داریم.

استاندار مازندران خاطرنشان کرد: انتظار داریم رسانه ها دولت را در برگزاری انتخابات سالم و باشکوه کمک کنند.

وی در رابطه با شفافیت صندوق های رای را مورد توجه قرار داد و گفت:دولت و هیات اجرایی شفافیت فضای انتخاباتی را در دستور کار خود قرار داده اند.

استاندار مازندران گفت: بیان شعارها و وعده های غیرقابل تحقق ،هم نظام و هم منتخبین را در آینده دچار مشکل می کند و در چنین فرایندی باید برنامه هایی از سوی داوطلبان برای رای آوری به مردم ارائه شود که قابلیت عمل به آن نیز فراهم باشد.

وی افزود: رفتارهای غیر اخلاقی از سوی داوطلبان نه تنها کمکی به انتخاب بهتر نمی کند که این افراد را نیز دچار ضرر و زیان می کند و همه با باید با رعایت قانون و اجرای درست قوانین بستر لازم را برای مشارکت حداکثری رای دهندگان در پای صندوق های اخذ رای فراهم کنیم.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور دوم اسفندماه 98 در 9حوزه انتخابیه استان مازندران برای انتخاب 12نماینده مردم این استان در مجلس برگزار می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز