خبرگزاری کار ایران

استاندار مازندران:

معلولیت جسمی نقص نیست معلولیت اذهان آسیب رسان است

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۴۳۵

استاندار مازندران اینکه معلولیت جسمی نقص نیست آنچه آسیب رسان است معلولیت اذهان است،افزود: بسیاری از افراد که به لحاظ شرایطی فیزیکی سالم بوده اما ذهن معلولی داشتند در جامعه منفور شناخته شدند.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،احمد حسین زادگان امروز چهارشنبه در مراسم روز جهانی معلولان که در سالن هلال احمر ساری برگزار شد، باتبریک روز جهانی معلولان،اظهار داشت:بهترین دوره زندگیم بواسطه فعالیتم در خانواده بزرگ بهزیستی بوده است.

وی افزود: در ده 70 بنا به قصا و قدر و شرایطی که وجود داشت در سازمان به عنوان یکی از معدود نهادهای غیر سیاسی حضور داشتم.

استاندار مازندران گفت: خوشحالم که با حضور در این نهاد حمایتی به پاک ترین،مظلوم ترین قشر از جامعه خدمات رسانی کردم.

وی با بیان اینکه معلولیت جسمی نقص نیست آنچه آسیب رسان است معلولیت اذهان است،افزود: بسیاری از افراد که به لحاظ شرایطی فیزیکی سالم بوده اما ذهن معلولی داشتند در جامعه منفور شناخته شدند.

حسین زادگان به شرایط اقتصادی و تحریم های ناجونمردانه اشاره کرد و افزود: در برهه ای از زمان قرار داریم که دولت بخاطر دشوارترین بحران های اقتصادی و نوسانات گوناگون سخت ترین شرایط موجود را تجربه می کند؛ اما تلاش می کند بخشی از نیازهای اولیه معلولان را برآورده کند.

وی به تصویب قانون جامع حمایت از حقوق معلولان اشاره و بر اجرای درست آن در جهت رفاه این قشر از جامعه تاکید کرد.

استاندار مازندران با بیان اینکه بهزیستی از ظرفیت خود برای ارتقا سطح زندگی معلولان استفاده کند،گفت:باید از ظرفیت های عظیم مردم در قالب خیرین ،سمن ها و موسسات مردم نهاد و اجتماع محور فعالیت ها بهره گیری کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز