خبرگزاری کار ایران

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران تاکید کرد:

ضرورت رعایت نکات بهداشتی در پیشگیری از آنفلوانزا

asdasd
کد خبر : ۸۴۲۲۹۴

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی مازندران بر ضرورت رعایت نکات بهداشتی در پیشگیری از آنفلوانزا تاکید کرد.

حامد روحانی معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به تداوم موج انتشار بیماری های تنفسی از جمله آنفلوانزا در سطح استان مازندران از کلیه شهروندان خواست  تا با انجام اقدامات پیشگیرانه که مکرراً از طریق رسانه ها اطلاع رسانی شد، در صورت ابتلا به این گونه بیماری ها از خوددرمانی و مصرف بی رویه دارو  بخصوص آنتی بیوتیک و کورتون  خود داری نموده و ضمن مراجعه  به موقع به نزدیکترین مراکز بهداشتی درمانی یا پزشک و استراحت در منزل از حضور در اماکن عمومی ، محل کار و تحصیل تا حصول بهبودی  خود داری کنند.

وی بر آمادگی کلیه مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانهای استان مازندران  در ارائه خدمات سرپایی و بستری به بیماران تاکید کرد.

گفتنی است رعایت بهداشت فردی به خصوص شتشو منظم دست با مواد ضد عفونی، پرهیز از دیده بوسی، پوشاندن دهان و بینی هنگام سرفه و عطسه با دستمال و عدم حضور در محل کار تا زمان پشت سر گذاشتن زمان حاد بیماری را از راهکارهای اصلی برای پیشگیری از این بیماری دانست.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز