خبرگزاری کار ایران

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران اعلام کرد:

تداوم بارش تا پایان هفته در مازندران/فردا صاف تا نیمه ابری

asdasd
کد خبر : ۸۴۱۸۱۳

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران از تداوم بارش تا پایان هفته در مازندران خبر داد.

احمد اسدی در گفتگو با خبرنگار ایلنا با اشاره به تداوم بارش ها امروز در استان مازندران ،اظهار داشت: ازعصر دیروز تا صبح امروز سه شنبه بیشترین میزان بارش در گالش محله رامسر به میزان  168 میلیمتر و بیشترین میزان بارش برف از محور کندوان محدود پل زنگوله تا تونل بین 15 تا 25 سانتی متربوده است.

وی افزود:آسمان امروز سه‎شنبه ابری همراه با بارندگی در ارتفاعات مه‌آ‌لود با بارش پراکنده  برف، وزش باد و کاهش دما از شب با کاهش ناپایداری همراه خواهد بود.

معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران شرایط جوی فردا چهارشنبه را صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش نسبی دما از اواخر وقت با افزایش ابر پیش بینی کرد.

وی افزود: آسمان استان را برای روز پنج‌شنبه نیمه ابری تا ابری از سمت غرب استان همراه با بارندگی ، در ارتفاعات با بارش برف و وزش باد و کاهش دما پیش بینی کرد.

اسدی  با اعلام اینکه روز جمعه شاهد آسمانی ابری گاهی با بارندگی در ارتفاعات مه‌آلود  با بارش برف و کاهش دما و وزش باد خواهیم بود،افزود: روز شنبه شانزدهم آذر مازندران در 

مناطق ساحلی و جلگه ای شاهد آسمانی نیمه ابری تا ابری در بعدازظهر با بارش پراکنده و در ارتفاعات ابری و مه آلود همراه با بارش برف و وزش باد نسبتا شدید خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز