خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم شرق مازندران در مجلس:

آبرسانی به 112 روستای شرق مازندران اجرایی و در دست انجام است

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۱۰۸

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: با توجه به وجود مشکلات عدیده در بخش آب روستایی، آبرسانی به 112روستای شرق مازندران اجرایی شده و یا در دستور کار است.

علی محمد شاعری در گفت و گو با خبرنگار ایلنا افزود: تلاش برای آبرسانی به روستاها و رفع مشکل کمبود آب با قوت در دستور کار قرار دارد.

وی بیان داشت: با پیگیری های انجام شده و در پی جاری شدن سیل در اسفندماه 97 و فروردین ماه 98 در مازندران و به بارآمدن خسارات قابل ملاحظه به بخش های مختلف عمرانی، زیرساختی و زیربنایی و کشاورزی، خسارت های مختلفی به بخش های مختلف در شرق مازندران وارد شده است.

نماینده مردم بهشهر، نکا و گلوگاه مازندران در مجلس شورای اسلامی گفت: هیات وزیران با اختصاص یک هزار میلیارد ریال اعتبار تملک دارایی های سرمایه ای به وزارت نیرو برای آبگیری کامل سد گلورد در راستای مدیریت هرچه بهتر بحران در مازندران موافقت کرد و با این اوضاع بسیاری از مشکلات این حوزه برطرف می شود.

شاعری با اشاره به اختصاص 150میلیون تومان برای ایجاد مجتمع آبرسانی غریب محله یادآور شد: این اعتبار اخذ شده و در حساب آب و فاضلاب روستایی است و یکماه آینده پیمانکار گرفته می شود تا مشکلات آبی تعدادی از روستاهای منطقه بهشهر برطرف شود.

وی با اشاره به کارهای انجام شده در بخش های مختلف افزود: در بخش راه، آبرسانی، گازرسانی و طرح هادی کارهای مهمی انجام شد و مشکلاتی هم وجود دارد که در شرایط کنونی تلاش داریم با وحدت و همدلی برطرف شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز